Szef EA Sports: Gracze pecetowi mają słabe maszyny

Wygląda na to, że EA wchodzi po raz drugi do tej samej rzeki.

Andrew Wilson tłumaczy, dlaczego FIFA 14 na PC będzię tą samą grą, która trafi na X360 i PS3. Z nowym silnikiem Ignite grający na komputerach muszą się na jakiś czas pożegnać. Na jak długi? Silnik Ignite wykorzystywany ma być we wszystkich nowych grach EA Sports - poza Fifą 14 będą to UFC, NBA Live 2014 czy przeznaczony głównie dla Amerykanów Madden.

Szef firmy twierdzi, że engine ten póki co nie jest jeszcze przystosowany do otwartej architektury pecetów, poza tym - obecne na rynku komputery w większości przypadków nie są jeszcze na tyle silne, by sobie z nim poradzić.

Co to oznacza w praktyce? Będzie zapewne tak samo jak przy poprzedniej "przesiadce" - pecetowcy poczekają na next-genową edycję kilka lat, do tego czasu musząc się zadowolić lekko usprawnianą (choć co tu dużo mówić - wciąż najlepszą na rynku) FIFĄ 13.

Czy to oznacza, że wychodzący tylko na obecną generację PES 2014 ma szansę nawiązać walkę na PC, PS3 i X360?

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: FIFA 14 | EA Sports | sportowe
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy