System Shock: Duży sukces zbiórki na Kickstarterze

Dziadek Bioshocka zebrał 1,35 mln dolarów (by go ukończyć Nightdive potrzebowało sporo mniej, bo 450 tysięcy). ​Gra poradziła sobie na tyle dobrze, że twórcy nieco zmodyfikowali pierwotne założenia.

Nie jest to, oczywiście, kwota równie imponująca, jak w przypadku trzeciego Shenmue (6,3 mln dol.) czy Bloodstained (5,5 mln dol.), acz wpłaty wystarczyły, by podjąć się wyprodukowania wersji na PS4.

Reklama

Twórcy zapowiedzieli również dodatkowe lokacje i "rozszerzoną narrację" (kolejnych NPC-ów i audiologi) oraz zlokalizowanie tytułu na kilka języków (niestety nie na polski).

Nie udało się uzbierać sum niezbędnych do zarejestrowania orkiestrowego soundtracku, remix oryginalnej ścieżki dźwiękowej, wyprodukowanie wersji na Vive i Oculusa czy zapewnienie wsparcia dla modderów, acz być może przynajmniej część z powyższych doczeka się ostatecznie realizacji.

Remake pierwszego System Shocka powinien się ukazać pod koniec 2017 (edycja na PS4 przybędzie nieco później, przypuszczalnie na początku 2018).

Dowiedz się więcej na temat: System Shock

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje