Stray - symulator kota opóźniony na 2022 rok

​Gry wideo i opóźnienia premier od zawsze szły w parze, ale ostatnimi czasie jest to już praktycznie plaga, a często dotyka to również mniejszych produkcji. Jedną z takich gier jest Stray, które trafi na rynek dopiero w przyszłym roku.

Ostatni raz Stray prezentowany był w formie kinowego zwiastuna, który Sony udostępniło w 2020 roku. Ten podkreślał futurystyczną, przesiąkniętą neonami atmosferę gry i ujawniał uroczego kociego bohatera. W tamtym czasie nie pokazano jednak gry w akcji, ale Annapurna Interactive właśnie postanowiło coś z tym zrobić.

Wydawca udostępnił fragment materiału z rozgrywki, ale jednocześnie przyznał, że gra nie ukaże się w tym roku i poinformował, że wyda Stray na początku 2022 roku. Twórcy nie zdradzili konkretnych powodów opóźnienia premiery Stray i napisali jedynie, że nie chcą iść na kompromisy w kwestii jakości, w związku z czym potrzebują więcej czasu.

Reklama

W początkowych momentach Stray nasz koci bohater zostaje ranny i oddzielony od swojej rodziny. Rozgrywka polega na wykorzystaniu fizycznych zdolności kota do poruszania się po środowisku i rozwiązywania zagadek. W połowie przygody spotkamy jednak drona o imieniu B-12 i na wzór takich tytułów jak Ratchet i Clank, otrzymamy duet bohaterów. Pozwoli to nam rozmawiać z robotami mieszkańców miasta i wchodzić w interakcje z określonymi obiektami w otoczeniu.

Kot, jak to kot, lubi się bawić w specyficzny sposób, co pozwoli nam robić takie rzeczy, jak drapanie mebli, wchodzenie w interakcje z automatami i ocieranie się o nogi napotykanych robotów.

Stray trafi na konsole PlayStation 4, PS5 i PC. Deweloper BlueTwelve Studio obiecał, że przed premierą (nie podano dokładnej daty, tylko początek 2022 roku) pokaże więcej rozgrywki.

Daniel Górecki - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy