Steam zmienia zasady wyprzedaży

Valve postanowiło wprowadzić modyfikacje związane ze zniżkami na gry.

Platforma Steam słynie z bardzo dużych rabatów, dochodzących nawet do 75-procentowej zniżki. Większość tego typu wyprzedaży aktywna jest wyłącznie przez jeden dzień. Valve zapowiedziało rezygnację z takiego rozwiązania.

Reklama

Portal NeoGAF dotarł do wiadomości, którą właściciele Steama wysłali wszystkim producentom sprzedającym gry na ich platformie: "Podczas poprzednich wyprzedaży prosiliśmy o dwa rodzaje zniżek - jedną na czas stałej wyprzedaży oraz drugą, która wchodziła w życie w momencie, gdy dana gra pojawiała się na głównej stronie Steama. W tym roku, w celu zoptymalizowania wyprzedaży pod kątem klientów oraz umożliwieniu nam promowania waszej gry na większą ilość sposobów, prosimy tylko o jedną zniżkę, która będzie obowiązywać przez cały okres promocji".

Z jednej strony jest to bardzo dobre rozwiązanie dla osób, które potrzebują więcej czasu do namysłu lub w dniu wyprzedaży, nie miały sposobności zakupienia gry. Z drugiej natomiast, wielu deweloperów może zrezygnować ze zniżek trwających dłuższy czas, z obawy o zbyt duże straty.

Autor: Łukasz Morawski

Dowiedz się więcej na temat: Steam

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje