Skull & Bones opóźnione

​Ubisoft zdecydował się opóźnić premierę Skull & Bones - powstającej produkcji, w której gracze wcielą się w piratów.

Przy okazji prezentacji najnowszego raportu finansowego, przedstawiciele firmy poinformowali, że gra ukaże się między 2019 i 2020 rokiem fiskalnym. To oznacza, że najwcześniej pojawi się w kwietniu przyszłego roku.

Dotychczas tytuł miał zadebiutować tegoroczną jesienią. Wyjaśniono, że premierę przesunięto ze względu na chęć przeznaczenia dodatkowego czasu na prace nad projektem, aby "zaoferować graczom bardziej angażujące doświadczenie".

We wpisie opublikowanym na oficjalnym forum Ubisoftu dyrektor kreatywny Skull & Bones - Justin A. Farren - podkreślił zaś, że podjęcie decyzji o opóźnieniu produkcji nie było łatwe. Zaznaczył jednak, że twórcy starają się "zrobić grę w odpowiedni sposób", by dostarczała rozrywki w "nadchodzących latach".

Reklama

Developer ujawnił również, że na targach E3, które odbędą się w przyszłym miesiącu, autorzy pokażą, co udało się przygotować w minionych dwunastu miesiącach. Zaprezentują zapewne nowe fragmenty rozgrywki.

Skull & Bones bazuje na mechanizmach rozgrywki zaczerpniętych z morskiej części Assassin’s Creed IV: Black Flag. Gracze pokierują więc okrętem pirackim, przemierzając oceany i stawiając czoła wrogim jednostkom. Tytuł położy nacisk na zmagania sieciowe.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Skull & Bones
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy