Shelter 2: Znowu wcielimy się w zwierzę. Tym razem w rysia

Wydane w ubiegłym roku Shelter pozwalało graczom wcielić się w samicę borsuka, a głównym zadaniem była ochrona potomstwa.

Okazuje się, że twórcy gry ze studia Might & Delight postanowili rozwinąć ten pomysł. W zapowiedzianej właśnie drugiej części pokierujemy... rysiem. Developerzy twierdzą, że od początku ich gra opierała się na koncepcji ochrony rodziny przed drapieżnikami.

Tyle tylko, że wybranie na główną bohaterkę samicy borsuka w pierwszej części sprawiło, że rozgrywka była wolniejsza i bardziej liniowa. Właśnie dlatego tym razem postanowiono oddać graczom we władanie samicę rysia - zwierzęcia silniejszego i zwinniejszego, dzięki któremu w zabawie częściej to ono będzie drapieżnikiem.

Shelter 2 rozpocznie się, gdy nasza bohaterka - wspomniana wyżej samica rysia - będzie w ciąży. Pierwsze minuty rozgrywki to przygotowywanie się na narodziny młodych. Później trzeba będzie się nimi zaopiekować, uwzględniając przy tym różnego rodzaju statystyki potomstwa. Nieuniknione będzie także polowanie, którym gracze zapewnią młodym pokarm. Samica będzie mogła wezwać je także do siebie.

Całość osadzona ma być w bardziej otwartym świecie niż "jedynka". Shelter 2 ukaże się jesienią tego roku na Steamie, GOG.com i innych usługach dystrybucji cyfrowej. Na deser - zwiastun:

CD Action
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy