Ruszyła akcja #ZostanWDomuRobGry

​Kiedy, jak nie teraz? Początkujący mogą liczyć na pomoc od podstaw, jak przygotować grę wideo, natomiast zawodowcy - zdobyć nowe doświadczenia i rozwinąć kompetencje. Wszystko dzięki możliwości uczestnictwa w ogólnopolskim jamie pod patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Nigdy nie pracowałeś przy grach? Przedstawiciele polskiej branży i uczelni wyższych przygotowali serię intuicyjnych tutoriali, dzięki którym łatwo przyswoisz podstawy pracy w 3 silnikach. Poradniki znajdziecie na stronie www.ZostanWDomuRobGry.pl. Dziś także ruszy jam, do którego zaproszono zarówno debiutantów, jak i doświadczonych twórców (uczniowie, studenci i profesjonaliści będą oceniani osobno). Jego temat zostanie ogłoszony 30 marca, podczas streamu na żywo (o 20:00!).

Postępy zespołów będzie można śledzić podczas codziennych audycji na Twitchu. Obok uczestników pojawią się na nich przedstawiciele polskich studiów (m.in. Flying Wild Hog, Techlandu, Bloober Team i 11 bit studios), mediów ("PIXEL", "CD-Action", "PSX Extreme") oraz influencerzy zrzeszeni w LifeTube, największej sieci partnerskiej YouTube w Polsce: Kaluch (1,7 mln subskrybentów), Remigiusz "Rock" Maciaszek (1,5 mln), dealereq (1,2 mln), Sheo (0,9 mln), Ziemniak (747 tys.), Tivolt (626 tys.), ZagrajnikTV (171 tys.), Suchy Kanał (169 tys.) i NRGeek (154 tys.).

Reklama
materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy