Razer uruchamia własny sklep z cyfrowymi grami

​Firma Razer poinformowała o starcie nowej platformy dystrybucji gier komputerowych - Razer Game Store, która jest już dostępna na całym świecie.

Razer Game Store (gamestore.razer.com) umożliwia natychmiastowy dostęp do tysięcy cyfrowych gier oraz wynagradza klientów przy każdym zakupie. Gry są dostępne w postaci kluczy Steam oraz Uplay. Razer Game Store to kolejny etap rozwoju ekosystemu dla graczy. Kupując w Razer Game Store, gracze otrzymują dostęp do ekskluzywnych ofert, bonów zniżkowych, możliwości zakupu urządzeń peryferyjnych Razera w atrakcyjnych cenach oraz innych korzyści.

Ponadto, po każdym zakupie w sklepie, gracze zostaną nagrodzeni punktami lojalnościowymi zSilver (dotyczy to także transakcji kartami kredytowymi). A jeśli płatność zostanie dokonana za pomocą zGold, kupujący otrzyma nawet jeszcze więcej zSilver. Dzięki temu systemowi nagród, gracze mogą wymieniać w nim punkty na inne produkty Razera.

Reklama

W chwili premiery Razer Games Store będzie dostępny w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji ze zlokalizowanymi zawartością, walutą, metodami płatniczymi oraz obsługą klienta. W pozostałych krajach europejskich sklep będzie dostępny po angielsku, z cenami w euro. Reszta krajów świata będzie obsługiwana za pośrednictwem globalnej witryny z cenami opartymi na dolarze amerykańskim.

Zobowiązania Razera względem klientów i branży:

  • Sprzedaż tylko oficjalnie autoryzowanych kluczy do gier - Razer współpracuje z wieloma wydawcami i deweloperami w celu zapewnienia, że wszystkie gry sprzedawane w sklepie są w pełni licencjonowane
  • Zapewnienie dodatkowych nagród przy każdym zakupie - Razer zobowiązuje się nagradzać graczy oferując im punkty zSilver, bony zniżkowe lub rabaty na urządzenia
  • Oferty specjalne - oferty oznaczone jako Razer Exclusive będą dostępne tylko i wyłącznie w Razer Game Store.

Katalog gier dostępnych w Razer Game Store obejmuje największe tytuły z portfolio m.in. Ubisoft, Bethesda, Bandai Namco, Deep Silver, Rockstar i wielu więcej.  Gracze będą mogli kupić produkcje takie jak The Crew 2 i Pillars of Eternity II: Deadfire, a także wcześniejsze hity - Grand Theft Auto V, Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, Cuphead czy Dishonored: Death Of The Outsider.

Razer Game Store i Ubisoft wraz z debiutem sklepu oferują promocję na tytuły francuskiego wydawcy. Gracze będą mogli zaoszczędzić aż do 75 %, kupując takie gry jak Assassin’s Creed Origins, Watch Dogs 2, Far Cry 4, South Park: The Fractured but Whole czy Tom Clancy’s Rainbow Six: SIEGE.

Klienci Razer Game Store, każdego tygodnia, mogą spodziewać się nowych ekskluzywnych ofert i nagród powiązanych z czterema grami. W pierwszym tygodniu przy zakupie Far Cry 5, Assassin's Creed: Origins, Ni No Kuni II: Revenant Kingdom lub Wolfenstein II: The New Colossus gracze otrzymają rabat do 50%, a także bon o wartości do 15 dolarów, podwójne nagrody zSilver oraz bon o wartości 10 dolarów (na zakup urządzeń peryferyjnych) do wykorzystania w RazerStore.

Razer Game Store rozda, na zasadzie "kto pierwszy, ten lepszy", 10 000 kluczy Steam do niezależnej produkcji Furi. Aby wziąć udział w akcji należy zrejestrować się poprzez rzr.to/RGSGiveaway.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Razer
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy