Quake od teraz działa w 4K i 120 FPS

​Jeśli gracie w Quake'a na PlayStation 5 lub Xbox Series X|S, od teraz możecie delektować się rozdzielczością 4K oraz 120 klatkami na sekundę.

Oczywiście mamy na myśli remake, który trafił w tym roku na  platformy: PC, Xbox One, PlayStation 4 oraz Switch. Co prawda w odświeżonego Quake'a można było grać też na konsolach nowej generacji, ale tylko w ramach kompatybilności wstecznej. Jednak twórcy wydali już aktualizację dla PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S, dzięki której posiadacze tych sprzętów mogą cieszyć się rozdzielczością podwyższoną do 4K oraz liczbą klatek zwiększoną do 120.

Jeśli kupiliście już Quake'a w wersji na PlayStation 4 lub Xbox One, next-genowego ulepszenia dokonacie za darmo, jednak przeniesienie zapisów będzie możliwe tylko na konsoli Microsoftu.

Reklama

Oczywiście trzeba mieć też na uwadze, że aby odczuć różnicę, potrzebny jest odpowiedni monitor bądź telewizor. O ile większość współczesnych ekranów nie ma problemu z wyświetlaniem obrazu w 4K, o tyle 120 FPS zobaczymy już tylko na niektórych modelach (tych, które mają częstotliwość odświeżania na poziomie co najmniej 120 Hz).

Remake Quake'a trafił do sprzedaży w tym roku z okazji dwudziestopięciolecia gry. Odświeżoną wersję przygotowało studio Night Dive, a inny deweloper - MachineGames - opracował dwa rozszerzenia: Dimensions of the Past i zupełnie nowe Dimension of the Machine. Wraz z "podstawką" otrzymujemy też dodatki The Scourge of Armagon oraz Dissolution of Eternity.

Odnowionego Quake'a kupicie w bardzo atrakcyjnej cenie, także w wersji na next-geny. Wydanie na Xbox Series X|S kosztuje 41,99 zł, a edycja na PlayStation 5 niewiele więcej - 45 zł. Dodajmy też, że gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass

Quake oryginalnie ukazał się 22 czerwca 1996 roku, w wersjach na PC. W 1998 roku grę wydano także na komputery Amiga. Później doczekała się również konwersji na Nintendo 64, Segę Saturn czy MacOS-a.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy