Postapokaliptyczny survival The Flame in the Flood już na sklepowych półkach

​Wydawnictwo Techland, oficjalny partner niezależnego studia The Molasses Flood, poinformował o premierze The Flame in the Flood, w dostępnej tylko na polskim rynku bogatej edycji "Ostatnia Ocalała". Gra na platformę PC dostępna jest od 1 lipca w sugerowanej cenie detalicznej 59,90 zł.

The Flame in the Flood to rynkowy debiut The Molasses Flood, zespołu założonego przez twórców takich hitów jak Bioshock Infinite, serii Halo czy Guitar Hero. Ich najnowsze dzieło spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem wśród graczy. Aż 84 procent użytkowników Steam wystawiło jej pozytywne recenzje. Produkcja może poszczycić się rozbudowanym system tworzenia przedmiotów, artystyczną oprawą graficzną oraz ścieżką dźwiękową skomponowaną przez Chucka Ragana.

The Flame in the Flood jest dostępna w Polsce w edycji "Ostatnia Ocalała". Wydanie pudełkowe oprócz gry zawiera również (całość wydania obrazuje załączona wizualizacja):

Reklama
  • artbook prezentujący uroki komiksowego stylu graficznego;
  • poradnik przetrwania w świecie spustoszonym przez wielką powódź;
  • odznaki sprawności w postaci naklejek;
  • pocztówki z malowniczymi widokami, których w grze nie brakuje.

"Nasze Wydawnictwo ponownie dostarcza na polski rynek wyjątkową grę w bogatej edycji specjalnej. "Ostatnia Ocalała" to dostępna tylko u nas wersja niesamowitej survivalowej produkcji The Flame in the Flood, gry, która w nietuzinkowy i świeży sposób prezentuje ujęcie tematu apokalipsy i wyznacza nowe trendy tego gatunku" - komentuje Manager ds. PR Wydawnictwa Techland, Anna Łada-Grodzicka.

W The Flame in the Flood gracz wciela się w postać zaradnej dziewczyny imieniem Scout, której towarzyszy pies Ezop. Niezwykły duet dzięki silnej współpracy będzie stawiał czoła trudnościom, które niesie ze sobą postapokaliptyczny świat spustoszony przez wielką powódź. Razem próbują zbadać przyczynę tej wielkiej katastrofy, podążając w dół rzeki śladami tajemniczego sygnału radiowego.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy