Polskie Inner Chains po raz kolejny opóźnione

​Inner Chains - projekt polskiego studia Telepath’s Tree - ewidentnie ma pecha. Gra miała ujrzeć światło dzienne wczoraj, ale niespodziewanie twórcy ponownie przesunęli premierę.

We wpisie opublikowanym na łamach forum usługi Steam, odpowiedzialni za produkcję developerzy poinformowali, że tytuł zadebiutuje prawie miesiąc później niż planowano - 18 maja. Tego dnia pojawi się na PC.

Reklama

Na razie posiadacze konsol muszą obejść się smakiem. Autorzy jednak zamierzają wydać grę na również na Xbox One i PlayStation 4, choć data premiery wersji opracowanych z myślą o platformach Microsoftu i Sony nie jest znana.

Dodatkowy czas twórcy chcą wykorzystać na dopracowanie projektu. Podkreślają, że produkcja została już co prawda w całości ukończona, ale chcą jeszcze zaimplementować poprawki, które przygotowano w oparciu o uwagi i opinie osób, które przetestowały Inner Chains na kwietniowych targach PAX East.

Akcja tytułu osadzona jest w biomechanicznym świecie. Wcielimy się w jegomościa, który stara się wydostać z tajemniczego miejsca. Opublikowane dotychczas materiały sugerują, że produkcja charakteryzuje się mrocznym i surrealistycznym klimatem.

Poniżej można obejrzeć specjalny materiał przedstawiający kulisy powstawania zwiastuna od studia produkcyjnego Orka:

Dowiedz się więcej na temat: Inner Chains

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje