Polski My Hospital zarabia 2,5 mln PLN w 10 tygodni

​Cherrypick Games, developer gier mobilnych z Warszawy, pochwalił się sukcesem swojej najnowszej produkcji My Hospital. Od debiutu 19 stycznia do 31 marca 2017 roku gra zdobyła ponad 3,5 mln użytkowników oraz osiągnęła przychód przekraczający 2,5 mln złotych.

Wersja My Hospital na komputery z systemem macOS, która pojawiła się na rynku w maju, szybko trafiła na pierwsze miejsce list Top10 najpopularniejszych gier w sklepie Mac w ponad 20 krajach.

Reklama

Cherrypick Games już od pierwszego roku działalności jest rentowne. Ich pierwsza produkcja - Touchdown Hero, w ciągu pierwszych 12 miesięcy obecności na rynku osiągnęła przychód przekraczający 1,5 mln PLN. Również kolejne gry takie jak Must Deliver czy Auctioneer okazały się być wielkimi przebojami. Łącznie gry Cherrypick Games ściągnięto już ponad 10 milionów razy.

Już tuż po premierze - My Hospital, w wersji przeznaczonej na macOS, znalazło się na pierwszym miejscu w zestawieniach najpopularniejszych darmowych gier na tę platformę w wielu regionach - w USA, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji czy Brazylii.

Sukces finansowy My Hospital pozwoli producentom z Cherrypick Games na odważniejsze wkroczenie na kolejne rynki, w tym takie, na których właściwie wcześniej nie były obecne polskie studia deweloperskie np. w Chinach czy Indiach. Chińscy gracze mogli się już zapoznać z My Hospital w wersji iOS, a recepcja gry była na tyle gorąca, że deweloperzy wiążą olbrzymie nadzieje na sukces wraz z nadchodzącą premierą gry w wersji na Androida, która po raz pierwszy w historii firmy zostanie wydana ze wsparciem lokalnego partnera.

W związku z dynamicznym rozwojem Cherrypick Games rozważa różne opcje finansowania dalszego rozwoju firmy, w tym debiut giełdowy.

My Hospital to darmowa gra mobilna, która opiera się na efektywnej produkcji i umiejętnym zarządzaniu. Gracz zarządza własnym szpitalem i leczy pacjentów różnymi medykamentami, które samodzielnie musi stworzyć.

Pobierz My Hospital w wersji iOS, Android, macOS.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje