PlayStation VR: Świetne wyniki sprzedaży gogli Sony

Jeżeli ktoś wątpił, że okulary rozszerzonej rzeczywistości dla platformy Japończyków mogą mieć problemy na rynku, to poniższe dane skutecznie wyjaśniają rzeczywistą sytuację.

PS VR radzi sobie lepiej, niż Sony zakładało. I zostawia konkurencję daleko w tyle. Od październikowej premiery gogli zdążyliśmy się oswoić z rzeczywistością wirtualną i zaliczyć sporo tytułów robiących z niej całkiem niezły użytek (Rez Infinite, Eagle Flight, Batman: Arkham VR).

Reklama

A choć, jak donoszą analitycy, Sony przegrało rywalizację z Samsungiem, japońscy księgowi chyba nie mają powodów do obaw. Andrew House z Sony zdradził dziennikarzom the New York Timesa, że do 19 lutego sprzedało się 916 tys. egzemplarzy urządzenia (wewnętrzne prognozy firmy mówiły o milionie sztuk do połowy kwietnia).

Przedstawiciel firmy pochwalił przy okazji Resident Evil VII, dzięki któremu średnia liczba godzin spędzana przez użytkowników z goglami uległa ponoć podwojeniu (co wcale nie dziwi, jeśli weźmie się pod uwagę odsetek graczy, jaki zdecydował się uruchomić nową odsłonę RE w rzeczywistości wirtualnej).

Dziennikarze New York Timesa zwracają uwagę, że konkurencja pozostała daleko w tyle. Według badaczy SuperData Oculus Rift trafił do 243 tys. ludzi, a HTC Vive znalazło 420 tys. nabywców.

Dowiedz się więcej na temat: PlayStation VR

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje