PlayerUnknown’s Battlegrounds w wersji Xbox One doczekało się trybu FPP

Wydane w ubiegłym miesiącu PlayerUnknown’s Battlegrounds w wersji Xbox One wzbogaciło się o kolejne funkcje. Światło dzienne ujrzała łatka dodająca tryb pozwalający na rozgrywkę w perspektywie pierwszej osoby.

Na razie wariant FPP dostępny jest wyłącznie w zmaganiach toczonych w pojedynkę. Odpowiedzialni za sieciową produkcję developerzy podkreślają jednak, że wkrótce rozbudują opcję, choć szczegółów nie podano.

Aktualizacja zaimplementowała także możliwość dostosowania czułości celowania do własnych preferencji. Poza tym zwiększono obrażenia zadawane pojazdom za pomocą broni palnej, choć ten element twórcy zamierzają jeszcze w przyszłości dopracowywać, bazując na uwagach zgłaszanych przez graczy.

Przygotowano również udoskonalenia związane z oświetleniem i cieniami. Poprawiono też wydajność dotyczącą silnika fizycznego PhysX i ogólną optymalizację gry, podnosząc nieco liczbę wyświetlanych klatek na sekundę.

Reklama

Ponadto usunięto "wiele znanych błędów", które utrudniały zabawę. Pełną listę wprowadzonych w czwartej aktualizacji nowości i modyfikacji znaleźć można we wpisie opublikowanym na oficjalnym forum tytułu - TUTAJ.

Gra stawia na formułę zabawy w stylu battle royale. Setka osób trafia na jedną mapę, a głównym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich rywali. Zwycięzcą starcia jest uczestnik, który jako ostatni pozostanie żywy na polu bitwy.

PlayerUnknown’s Battlegrounds na Xbox One dostępne jest we wczesnej wersji w ramach programu Game Preview. Na PC zaś w ubiegłym miesiącu zadebiutowała finalna odsłona produkcji. Oba wydania na razie mają być rozwijane osobno.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PlayerUnknown’s Battlegrounds
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy