Ogromny sukces mobilnego Super Mario Run

​Firma Nintendo ujawniła pierwsze dane dotyczące liczby pobrań wydanego w ubiegłym tygodniu na urządzeniach mobilnych Super Mario Run.

Jak poinformowali przedstawiciele koncernu, w ciągu pierwszych czterech dni od premiery, platformówkę ściągnięto 40 milionów razy. Podkreślono jednocześnie, że tę liczbę tytuł osiągnął "najszybciej w historii sklepu AppStore".

To jednak nie wszystko. Pochwalono się również, że w aż 140 krajach - ze 150, w których projekt został wydany - Super Mario Run była najpopularniejszą darmową grą. Ponadto w stu państwach znalazła się w pierwszej dziesiątce produkcji generujących największe zyski.

Nie sprecyzowano jednak, ile dokładnie osób zdecydowało się na wykupienie pełnej wersji tytułu. Bezpłatnie można rozegrać jedynie trzy pierwsze poziomy. Dostęp do pozostałych etapów trzeba nabyć za 9,99 euro. Warto też zaznaczyć, że wyniki platformówki nie przypadły do gustu inwestorom - wartość akcji Nintendo spadła o 7%.

Reklama

Super Mario Run ukazało się na razie tylko na urządzeniach mobilnych z iOS. W planach jest jednak także wersja na sprzęty działające pod kontrolą Androida. Edycja na system operacyjny koncernu Google powinna ukazać w przyszłym roku.

Co ciekawe, choć Nintendo zamierza rozbudowywać grę mniejszymi aktualizacjami (na przykład niedawno dodano przedmioty związane ze świętami Bożego Narodzenia), to firma nie planuje żadnych większych rozszerzeń. Trochę szkoda, ponieważ część graczy liczyła na kolejne poziomy.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama