Nie będzie pada PS5 z motywem McDonald's. Sony wkracza do akcji

​W zeszłym tygodniu McDonald's Australia planowało rozdać kilka spersonalizowanych kontrolerów PS5, każdy oklejony motywem burgerów i frytek, z okazji 50. urodzin firmy (w Australii). Co dziwne, międzynarodowy gigant kulinarny zapomniał jednak najpierw zapytać o zgodę Sony.

Można pomyśleć, że byłaby to pierwsza rzecz, jaką tak doświadczona firma z własnym zespołem prawnym zrobi, szczególnie że chciała wykorzystać markę "PlayStation 5" i zastosowała grafikę kontrolera jako część akcji marketingowej, ale rzeczywistość okazała się inna. McDonald's najpierw wpadł na pomysł i zaczął jego realizację, ogłaszając konkurs, w którym rozdać miał kontrolery, a także rozesłać część z nich do lokalnych streamerów.

Gdy tylko Sony dowiedziało się o całej promocji, postanowiło wkroczyć do akcji i zablokować ją, a McDonald's musiał szybko wysłać komunikat, w którym czytamy: "Niestety, Stream Week McDonald's został przełożony i nie będzie kontynuowany w tę niedzielę.

Reklama

W tej chwili nie możemy potwierdzić nowej daty proponowanego wydarzenia. Będziemy mieli wspaniałe nagrody, w tym bluzy z kapturem z okazji 50. urodzin Maca i 50 subskrypcji kanałów dla każdego streamera do rozdania. Poinformujemy o nowym terminie, gdy tylko go ustalimy.

Sony PlayStation nie zezwoliło na użycie swojego kontrolera w materiałach promocyjnych związanych z proponowanym wydarzeniem Stream Week i przepraszamy za wszelkie spowodowane tym niedogodności. Wydarzenie zostało przełożone, a kontrolery Sony PlayStation nie zostaną uwzględnione w konkursie".

Szkoda, że akcja tak się kończy, ale biorąc pod uwagę, że dotyczyła tylko Australii, nie będzie wybitnie rozpaczać. Być może jednak wkrótce na portalach aukcyjnych pojawią się pady przygotowane na tę okazję, które nie mogły być rozdane w konkursie.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy