Microsoft: "Tony exclusive'ów" do pokazania na E3

Niewielka ilość produkcji na wyłączność (nie licząc Kinecta) jest wskazywana jako jedna z głównych wad Xboksa 360 u schyłku siódmej generacji konsol.

Pora na zmiany, a jeśli wierzyć słowom Aarona Greenberga z Microsoftu, E3 będzie zwrotem akcji w tej kwestii. Mamy bowiem doczekać się "ton exclusive'ów". Na antenie podcastu znanego i lubianego Majora Nelsona pojawił się Aaron Greenberg z Microsoftu. Gość na początku zapowiedział, że wtorkowa zapowiedź nowej konsoli wraz z konferencją na E3 będzie tworzyć jeden spójny przekaz.

"Tak naprawdę zamierzamy opowiedzieć jedną historię poprzez te dwa wydarzenia. Zamierzamy więc zacząć 21-wszego maja i wtedy faktycznie skupimy się na ujawnieniu nowego Xboksa oraz naszej wizji przyszłości gier i rozrywki" - powiedział Greenberg.

Reklama

Jak słyszymy w dalszej części audycji, w pierwszej kolejności Microsoft skupi się na zaprezentowaniu wizji rozwoju platformy i zasad jej funkcjonowania.

"Ludzie zyskają świetny obraz procesu tworzenia konsoli oraz zespołu, który nad nią pracuje. Naprawdę, rzecz będzie dotyczyć głównie ekipy, ludzi obecnych tutaj. Dlatego zapraszamy do naszego kampusu - pokażemy kilka miejsc za kulisami. Nigdy wcześniej tego nie robiliśmy, a możliwość zrobienia tego teraz jest niezwykle ekscytująca. Najtrafniej da się to opisać jako prawdziwe położenie nowych fundamentów. Kilka tygodni później lecimy na E3" - dodał Aaron Greenberg.

A czego możemy spodziewać się na E3?

"Na E3 skupimy się wyłącznie na grach. Jeśli jesteś graczem, zobaczysz na E3 tony exclusive'ów, pokazów nowych materiałów... mamy też oczywiście wiele do pokazania poza tym" - stwierdził Greenberg.

Prezentacja nowego Xboksa już we wtorek o 19:00. Jeśli chodzi zaś o słowa Greenberga - po czynach ich poznamy. Na E3 okaże się, czy w głośnikach fanów konsol Microsoftu w te wakacje będą grać Scorpions, czy Aerosmith. Jak myślicie? Wind of Change czy Same Old Song and Dance?

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | Durango | Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy