​Max Payne na silniku Unreal Engine wygląda obłędnie

Remedy Entertainment kilka miesięcy temu zapowiedziało remake dwóch pierwszych części kultowej serii "Max Payne". Studio graficzne "TeaserPlay" wydało swój autorski koncept obrazujący, jak mogłoby wyglądać nadchodzące dzieło. Efekt? Zniewalający.

Max Payne to trzecioosobowa strzelanka, która na rynku istnieje już od ponad dwóch dekad. Dzieło na dobre zapisało się do kanonu kultowych gier, a to wszystko za sprawą zgrabnie rozpisanej fabuły gry, ciekawej jak na tamte czasy oprawy graficznej i wszędobylskiego klimatu, który aż wylewał się z brudnych ulic Nowego Jorku przedstawionego w produkcji.

Na fali sukcesu pierwowzoru powstał sequel Max Payne 2: The Fall of Max Payne, który również ciepło przyjął się w środowisku graczy. Obie produkcje chwalono za innowacyjne podejście do rozgrywki i efekt bullet time, który w grach wideo był wówczas nowinką i jednocześnie rewolucją.

Reklama

Nic dziwnego, że po latach producenci z Remedy Entertainment decydują się na Remake dwóch kultowych gier opisujących przygody tytułowego bohatera. Moda na odświeżanie starych tytułów trwa, a Max Payne to akurat taka pozycja, która z całą pewnością zadomowi się na liście bestsellerów.

Pasjonaci grafiki i animacji, zajmujący się produkowaniem zwiastunów koncepcyjnych działający w serwisie YouTube jako "TeaserPlay" opublikowali na swoim kanale autorski trailer obrazujący, jak odświeżony Max Payne mógłby wyglądać przy użyciu silnika Unreal Engine 5.

Utalentowani twórcy wiernie odtworzyli mroczne zakamarki i przedmieścia Nowego Jorku. Dbałość o szczegóły od razu rzuca się w oczy, a animacje są płynne i niezwykle klimatyczne. Ze strony producentów gry nie uświadczyliśmy do tej pory żadnych materiałów promocyjnym, więc warto nasycić się tym, co zaserwowało nam studio graficzne.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Remedy Entertainment | Max Payne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama