Kraków wchodzi do gry

​Wartość rynku przekraczająca 60 miliardów euro, 400 milionów dolarów wydanych na gry - tylko w Polsce, w zaledwie jeden rok.

Ponad 200 tysięcy pasjonatów zebranych na targach Tokyo Game Show. Nie są to abstrakcyjne wyliczenia. Liczby te przedstawiają realną potęgę cybernetycznego świata. Stolica Małopolski podejmuje rękawicę, organizując GAME ZONE KRK.
Kraków wchodzi do gry.

Reklama

7-8 grudnia 2013 r. w budynku byłego hotelu Forum, miłośnicy gier komputerowych będą mogli przenieść się do wirtualnego świata. Wszystko za sprawą GAME ZONE KRK, dwudniowej imprezy tworzonej dla osób lubiących multimedialną rozrywkę.

Wydarzenie składać się będzie z kilku części. Amatorzy e-sportu obserwować będą turnieje kultowych produkcji - League of Legends, DOTA 2 czy StarCraft II, z udziałem czołowych polskich zawodników. Na pozostałych czekają między innymi stanowiska testowe i targowa premiera Assasins Creed IV Black Flag, tytułu, którego graczom przedstawiać nie trzeba.

W specjalnej strefie SHOW zorganizowane zostanie także kino z seansami filmów - adaptacji znanych gier, spotkania na żywo z gwiazdami kanałów Youtube i prelekcje na ciekawe tematy (np. "Jak zacząć tworzyć gry?", "Najdziwniejsze gry w historii").

W trakcie całego wydarzenia trwać będzie także Cybermarket - targi  sprzętu, akcesoriów i gadżetów popularnych wśród graczy. Warto dodać, że specjalne oferty wystawców pojawią się dokładnie w czasie "Mikołajek"  i tuż przed gwiazdkowymi prezentami.

Wybór lokalizacji imprezy nie był przypadkowy. Były hotel Forum zaprojektowany został przez Janusza Ingardena w latach 70., oddany do użytku w 1989 r. i niespodziewanie zamknięty w 2002 r. To budynek owiany tajemnicą, o unikatowym charakterze i oryginalnej formie. Kiedyś czterogwiazdkowy, ekskluzywny, najnowocześniejszy hotel w Krakowie, dziś jest miejscem takich przedsięwzięć, jak Męskie Granie, Targi Designu i GAME ZONE KRK - nowego wydarzenia promującego growe trendy.

Bilety na GAME ZONE KRK można nabyć za pośrednictwem portalu Ticketpro. Dostępne są także w stacjonarnych punktach sprzedaży Ticketpro, w Krakowie są to:  Carton Shop, Empik, Media Markt, Saturn Planet, Skarpa Travel oraz Travel Club Lufthansa City Center. Pozostałe stacjonarne punkty sprzedaży w Polsce można znaleźć na stronie www.ticketpro.pl

Na stronie internetowej www.gamezonekrk.pl dostępne są wszystkie szczegółowe informacje dotyczące imprezy. Organizatorami są dwie krakowskie, doświadczone w produkcjach wydarzeń w całej Polsce agencje: GRUPA MANTA i Concept Music Art.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Game Zone Krk

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje