Kolejny dodatek do Hearthstone skupi się na trollowaniu

Hearthstone /materiały prasowe

​Popularna karcianka Hearthstone nadal się rozwija, a kolejną okazją na zapowiedź rozszerzenia była impreza BlizzCon w ten weekend. Tak też się stało - ujawniono dodatek Rozróba Rastakana, który skupi się na trollach. Premiera już 4 grudnia, na wszystkich platformach docelowych jednocześnie.

Trolle są wysokie, tyczkowate, często noszą irokezy i posiadają długą, bogatą historię. To jedyni z pierwszych mieszkańców Azeroth, którzy dzięki pomocy potężnych bogów loa utworzyli niegdyś olbrzymie imperium, obejmujące swym zasięgiem cały świat.

Choć czasy świetności mają już za sobą, to potężne, przebiegłe i umiejące się przystosować plemiona trolli - jak Zandalarowie, Mroczne Włócznie i wiele innych - można znaleźć na całym globie, o czym świetnie wiedzą głównie miłośnicy World of Warcraft.

Szero Rastakan, potężny król-bóg trolli z Zandalaru, przewodniczy wydarzeniu, które na jego cześć organizuje się raz na pokolenie. Miłośnicy Rozróby przybywają ze wszystkich zakątków Azeroth na słynną Arenę Gurubaszów, by obejrzeć bezlitosne, chaotyczne, cudownie brutalne gladiatorskie święto trolli, w którym wszystkie chwyty są dozwolone, a więc Rozróbę Rastakana.

Reklama

Daniem głównym rozszerzenia są oczywiście nowe karty - aż 135 wirtualnych kartoników do zebrania i wykorzystania podczas potyczek. Są też nowe efekty, jak Rzeż: "jeśli karta ze słowem kluczowym Rzeź zada w turze jej właściciela obrażenia przekraczające zdrowie celu, wyzwoli dodatkowy efekt" - czytamy w opisie.

Są też loa: niezwykle potężni, pierwotni bogowie, będący obiektami kultu w trollowej kulturze od tysięcy lat. W Rozróbie Rastakana loa są patronami poszczególnych zespołów, których wojownicy najlepiej ucieleśniają ich duchową esencję. Nie są jedynie maskotkami. To legendarni stronnicy, którzy wykorzystują w boju swe starożytne moce, by pomóc innym członkom drużyny!

Loa napełnili każdy zespół esencją swojej mocy, która manifestuje się w postaci Duchów. Duchy to stronnicy 0/3, którzy posiadają potężne zdolności pasywne. Aby każda z drużyn miała szansę wykorzystać ich moce, każdy Duch przez jedną turę posiada Ukrycie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: HearthStone
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy