Jurassic World Evolution z dokładną datą premiery

​Studio Frontier Developments ujawniło dokładną datę premiery Jurassic World Evolution - strategii ekonomicznej, w której należy kierować parkiem z dinozaurami.

Jak poinformowali odpowiedzialni za projekt developerzy, produkcja w wersji cyfrowej ujrzy światło dzienne 12 czerwca. Niecały miesiąc później - 3 lipca - zadebiutuje pudełkowe wydanie gry. Tytuł zmierza na trzy platformy sprzętowe - PC, Xbox One i PlayStation 4.

Jurassic World Evolution to strategia, w której gracze przejmują kontrolę nad parkiem rozrywki z dinozaurami. Użytkownicy muszą więc dbać o rozwój przybytku poprzez konstruowanie kolejnych budynków oraz obiektów.

Podczas zabawy pojawi się możliwość badania zgromadzonych próbek DNA, co z kolei  pozwoli odblokować następne gatunki gadów. Twórcy przygotowują 40 zróżnicowanych rodzajów bestii, a istnieje duże prawdopodobieństwo, że kolejne trafią do tytułu w DLC.

Jak oczywiście nietrudno się domyślić, opieka nad dinozaurami to bardzo niebezpieczne zadanie. Nie inaczej będzie w powstającej grze - awaria prądu lub tropikalne burze mogą zaowocować wydostaniem się prehistorycznych stworów na wolność, a te wyrządzą mnóstwo szkód.

W planach są również misje zlecane przez zróżnicowane postacie. Każdy z bohaterów postąpi wedle własnych motywacji, starając się zrealizować własne cele. Przykładowo jednym z jegomości jest naukowiec widzący w gadach wyłącznie obiekty badawcze.

Jednocześnie serwis Eurogamer opublikował trwający nieco ponad 43 minuty materiał prezentujący fragmenty rozgrywki z wczesnej wersji gry. W filmie pokazano między innymi zarządzanie jurajskim parkiem.

Wspomniany gameplay obejrzeć można poniżej:

Na deser - nowy trailer: