Jest łatka 1.0.3 do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu

Newsy o patchach to rzecz raczej niespotykana, ale zważywszy na to, że pół Polski gra teraz w Wiedźmina 3, trudno byłoby nie zrobić wyjątku.

Właśnie wypuszczono łatkę poprawiającą stabilność i wydajność oraz odblokowującą nowe ustawienia grafiki. Warto sprawdzić. Oto zmiany w patchu 1.0.3 w wersji PC:

  • poprawia stabilność gry w trakcie rozgrywki oraz w panelach UI
  • poprawia performance, głównie podczas rozgrywki oraz w cutscenach
  • naprawia błędy z popowaniem roślinności, które mogą występować po zmiany parametru gęstości roślinności
  • poprawia performance funkcji Nvidia Hairworks
  • wzmacnia anizotropowy sampling tekstur do poziomu 16x na ustawieniach Ultra
  • ustawienia funkcji wyostrzania (sharpen) posiadają teraz trzy poziomy (Wyłączone/Niski/Wysoki)
  • ślady krwi wyświetlają się prawidłowo po zabiciu przeciwników w wodzie
  • poprawiony błąd umożliwiający strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC-ów
  • poprawiona obsługa menu
  • poprawiony błąd z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
  • poprawiony błąd z blokowaniem się kursora podczas przesuwania mapy
  • usprawniono obsługę mapy świata
  • poprawiona responsywność inputu podczas sterowania klawiaturą
  • poprawione brakujące tłumaczenia w panelach UI
  • poprawiony błąd podczas wyboru opcji dialogowych
  • przywrócenie Rostana Muggsa
  • pomniejsze poprawki do SFX

CD Projekt RED zapowiada też, że niedługo wypuszczona zostanie łatka konsolowa.

Dowiedz się więcej na temat: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje