Gry wrocławskiego studia przebiły barierę ćwierć miliarda pobrań

​Ponad 250 milionów pobrań na liczniku - kolejny kamień milowy w rozwoju rodzimego studia T-Bull.

W ich najpopularniejszą grę - Moto Rider GO zagrało już ponad 26 milionów graczy na całym świecie, a wydany niedawno Best Sniper przyciągnął do siebie już prawie milion użytkowników w niecały miesiąc od premiery. T-Bull jeszcze w tym roku planuje przejście z NewConnect na główny parkiet GPW.

Reklama

Niedawno T-Bull osiągnął magiczną liczbę ćwierć miliarda pobrań. To kolejny sukces dewelopera, który rozpoczynał swoją działalność w niewielkim mieszkaniu we Wrocławiu, a dziś może pochwalić się profesjonalnym studiem w Sky Tower. Do tej pory T-Bull wyprodukował ponad 170 gier mobilnych, które dostępne są w modelu free-to-play (darmowe pobranie i opcjonalne mikropłatności w grze) na najważniejszych platformach: Android, iOS, Windows Phone i BlackBerry OS.

Wrocławski T-Bull specjalizuje się w produkcji gier wyścigowych - wygenerowały one w sumie aż 65 proc. całkowitej liczby pobrań.  Na kolejnych miejscach znalazły się strzelanki - 20 proc., gry sportowe/piłkarskie - 10 proc. oraz gry bilardowe - 5 proc. Najpopularniejsza gra studia - Moto Rider GO została już pobrana przez ponad 26 milionów graczy na całym świecie. Wśród produkcji, które przebiły liczbę 10 milionów pobrań, znajdują się: Real Car Speed z wynikiem ponad 20 milionów, Need for Racing - 18 milionów, High Speed Race - 17 milionów oraz Top Speed - 15,5 miliona. Z kolei wydana w ubiegłym miesiącu gra Best Sniper przebiła już prawie pierwszy milion pobrań i utrzymuje tendencję wzrostową.

Ponad połowa wszystkich pobrań - 65 proc. - pochodzi z internetowego sklepu Google Play. 10 proc. to klienci posiadający urządzenia z systemem iOS. 24 proc. ściągnięć należy do użytkowników Windows. Pobrania na BlackBerry stanowią z kolei 7 proc. Pozostali użytkownicy instalowali aplikacje studia T-Bull na swoich urządzeniach za pośrednictwem małych sklepów.

Jeśli chodzi o podział na poszczególne kontynenty to najwięcej użytkowników pochodzi z Azji - 38 proc., Europy - 22 proc, Ameryki Południowej i Północnej - po 16 proc. oraz Afryki - 7,5 proc. W TOP5 krajów o największej liczbie graczy znalazły się: Indie - 26 milionów graczy, Brazylia - 25 milionów, Stany Zjednoczone - 24,5 miliona, Rosja - 16 milionów oraz Meksyk - prawie 13 milionów.

Co ważne spółka planuje przeprowadzić w tym roku Ofertę Publiczną z której może pozyskać 20 mln zł. Dzięki tym środkom będzie mogła zwiększyć zespół, rozpocząć produkcję gier z nowych segmentów rynku F2P, a przede wszystkim szybciej się rozwijać.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: T-Bull

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje