Gran Turismo Sport: Na ile fps-ów pozwoli PS4?

Nowa odsłona wyścigów od studia Polyphony Digital na pierwszym materiałach prezentuje się obłędnie. Pozostaje pytanie, jak z taką jakością poradzi sobie platforma Sony?

60 fps-ów będzie trudne do osiągnięcia. Ale nie nieosiągalne. Nowe-Choć-Niepełnoprawne-Gran Turismo przywitało nas już trailerem, który możecie obejrzeć poniżej, pora więc na zajrzenie za kulisy produkcji.

W rozmowie z serwisem Game Watch Kazunori Yamauchi - dyrektor studia Polyphony Digital - zapowiedział, że ekipa celuje w 60 klatek na sekundę w 1080p. Problem tkwi w tym, że liczby tej nie potrafi utrzymać wczesny build gry, który nawet nie zawiera jeszcze ani modelu zniszczeń (a ten ma się tu pojawić), ani różnych warunków pogodowych (te z kolei nie będą zmieniać się w trakcie wyścigów, ustawimy je po prostu przed nimi).

Reklama

Pozostaje zadać sobie pytanie: czy Yamauchi wspomina o problemach, bo nie chce składać pustych obietnic, czy może przewiduje cięcia w wersji na PS4, bo 60 klatek uświadczymy tylko na PS Neo?

Niezależnie od odpowiedzi warto wspomnieć, że ważnym elementem nowej części mają być sieciowe rozgrywki oficjalnie nadzorowane przez FIA (Federation Internationale de l'Automobile). Premiera nowego programu do strzelania ślicznych fotek łamane przez gry wyścigowej Sony już 16 listopada.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Gran Turismo Sport
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy