Geralt w końcu dołącza do Monster Hunter: World na PC

​Po sporym opóźnieniu względem wersji konsolowych, wiedźmin Geralt w końcu pojawi się w grze akcji Monster Hunter: World także na PC, w ramach darmowej aktualizacji. Trzeba jednak uzbroić się jeszcze w cierpliwość, ponieważ specjalne wydarzenie specjalne rozpocznie się dopiero 9 maja.

Postać z powieści Sapkowskiego specjalizuje się w zabijaniu potworów, podczas gdy Monster Hunter: World to gra koncentrująca się w stu procentach na zabijaniu potworów. Wydaje się, że trudno o bardziej sensowy cross-over. Warto dodać, że Geralt dostępny jest także w bijatyce Soulcalibur 6.

Wiedźmin pojawił się w produkcji na PS4 oraz Xbox One już 8 lutego i nie jest obecnie jasne, skąd tak długie opóźnienie dla wersji PC. Warto jednak pamiętać, że Monster Hunter: World to japoński tytuł, a deweloperzy z tego kraju mają często bardzo zagadkowe podejście do komputerów osobistych.

Reklama

Geralt nie jest tylko prostym modelem postaci do wykorzystania podczas zabawy, ponieważ atrakcje będą znacznie bardziej rozbudowane. Do pomocy zaangażowano nawet oryginalnego aktora głosowego z angielskiej wersji, zarejestrowano także szereg nowych linii dźwiękowych.

Przygotowane przez twórców zadanie polega na wytropieniu i pokonaniu Liszego, do czego przyda się oczywiście srebrny miecz wiedźmiński. Nowy kontrakt otrzymał tytuł "Trouble in the Ancient Forest" i - co więcej - ma on kilka zakończeń, w zależności od podjętych podczas akcji decyzji i wyborów.

Za ukończenie zadania otrzymujemy zestaw przedmiotów związanych z wiedźmińskim uniwersum, a także materiały potrzebne do zbudowania wiedźmińskiego miecza oraz tarczy. Wiedźmin z tarczą? Cóż, chyba możemy pominąć tę drobną nieścisłość i niezgodność z uniwersum Sapkowskiego.

Idąc dalej, Capcom ma w planach także dodatek Iceborne, które ukaże się  jednak znacznie później, bo dopiero jesienią przyszłego roku na PS4 oraz Xbox One, a na PC jeszcze w późniejszym terminie, który nie został jeszcze sprecyzowany przez deweloperów.

Jak sugeruje sama nazwa, mamy do czynienia z rozszerzeniem koncentrującym się na zimowych atrakcjach, lub - w tym przypadku - potworach do upolowania. W planach są także nowe zadania, lokacje, ciosy oraz rodzaje wyposażenia do zbudowania ze zbieranych surowców.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Monster Hunter: World
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy