GameAcademy #11 Marketing i PR gier

​Powoli czuć już ducha świąt a rok zbliża się ku końcowi, jednak zanim oddacie się w pełni szukaniu prezentów i planowaniu sylwestra zapraszamy Was na ostatnie w tym roku spotkanie z GameAcademy.

Tym razem spotykamy się 17 listopada, wyjątkowo w krakowskim pubie THE STAGE - live music, food & bilard a spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom z dziedziny Marketingu i PR-u gier.

Reklama

Po wykładach GameAcademy #11 Marketing i PR gier odbędzie się mini afterparty, podczas którego każdy zarejestrowany uczestnik będzie miał możliwość odbioru 2 darmowych piw (z możliwością wymiany na napój bezalkoholowy).

Program:

Piątek 17 listopada

  • 16:00 Gabriela Subbotko  - Relacja z community i jej wpływ na proces tworzenia gier.
  • 17:00 Andrzej Mazuruk - Influencer marketing, czyli narzędzie promocji dla każdego?
  • 18:00 Krystian Smoszna - Dobre i złe praktyki w kontaktach wydawców z redakcją.
  • 18:00 Tadeusz Zieliński - Jak zaszkodzić swojej grze? A jak pomóc?

Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w zajęciach dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji. Liczba miejsc ograniczona.

GameAcademy towarzyszy również bezpłatny Program Mentorski. Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać tutaj: http://gameacademy.pl/program-mentorski

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: GameAcademy

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje