Game Industry Trends 2013 już 12-13 września na Stadionie Narodowym w Warszawie

Czym są gry - wszyscy doskonale widzą. Czym są gry wideo - też. Ale jak bardzo są popularne? Czy będą coraz popularniejsze? W jakim kierunku mogą się rozwinąć?

Czy przyszłość to gry Free 2 Play czy może mobilne produkcje na tablety i smartfona, a może gry klasy AAA? Jak można tworzyć gry? Jak wykorzystać gamifikację do zwiększania zaangażowania? Jak serious games mogą pomóc w zdobywaniu wiedzy i umiejętności? Jak rynek gier wideo wyglądał kiedyś, a jak wygląda teraz? Jak finansować produkcję gier i jak prowadzić skuteczny marketing w dobie cyfrowej i globalnej dystrybucji? Wreszcie jak osiągnąć sukces na tym niesamowicie konkurencyjnym rynku?

Reklama

To tylko garść z setek pytań, na jakie spróbują odpowiedzieć prelegenci Game Industry Trends 2013, którzy spotkają się 12 i 13 września na warszawskim Stadionie Narodowym z żądnymi wiedzy uczestnikami konferencji. Spotkają się oni z przedstawicielami różnorodnych firm - mniejszych, większych i bardzo dużych. Wśród zacnych prelegentów wymienić wypada: Ellen-Jane Austin z Gameforge czy Christelle Rondel z Plaine Images; Bartosza Binieckiego z Vivid Games; Jacka Brzezińskiego, Krzysztofa Noska i Pawła Zawodnego z Techlandu; Marcina Iwińskiego, Adama Kicińskiego i Michała Nowakowskiego z CD Projektu i CD Projekt RED; braci Miechowskich z 11 bit studios; Wojtka Ozimka z one2tribe; Krzysztofa Pikiewicza z Turtle Entertainment; Marcina Przasnyskiego ze StockWatch.pl; Kamila Sikorę z Bandoneon Games; Tomasza Gopa i Michała Sokolskiego z CI Games; wreszcie Piotra Żygadło z Artifex Mundi. A to i tak tylko garstka prelegentów!

Poza tematyką "dużych" gier wideo, czyli tzw. produkcji AAA, pojawią się ciekawostki z rynku niezależnego (Indie) oraz mobilnego. Ten ostatni będzie zresztą głównym nowym tematem badania organizowanego przez NK.Research.

Poza premierową prezentacją raportu, podczas Game Industry Trends 2013 prelegenci opowiedzą m.in. o:

  • Biznesie growym - czy to ważna gałąź gospodarki w Polsce? a jak to wygląda na świecie? czy warto inwestować w produkcje gier?
  • Gamifikacji - zachęcimy wszystkich do wzięcia czerwonej pigułki i skomercjalizowania społeczności w Matrixie
  • Clusterach gier - prezentacja polskiego Digital Entertainment Cluster i francuskiego Plaine Images, czyli wskazanie drogi do najlepszego wykorzystania potencjału regionu i nie tylko.
  • Grach jako potencjale edukacyjnym - dziennikarz, twórcy gier, biznesmeni, dwóch uniwersyteckich doktorów i nie tylko opowiedzą o tym, jak uczyć grając lub grać ucząc.
  • Grach społecznościowych i mobilnych - czy są to trendy rosnące, malejące, przyszłościowe, a może... przeszłościowe?

Program Game Industry Trends 2013 podzielony został na kilka tematycznych obszarów, dzięki czemu uczestnicy będą mogli w prostszy sposób wybrać interesujące ich zagadnienia, by dowiedzieć się więcej o tworzeniu czy biznesowym podejściu do gier.

"Game Industry Trends 2013 będzie wyjątkowe również ze względu na ścieżki tematyczne prezentacji, które wprowadzamy w obu dniach konferencji" - komentuje Dariusz Sokołowski, cofounder NoNoobs.pl S.A. "Historycznie mieliśmy tylko jedną ścieżkę, co powodowało sytuację, że nie mogliśmy pokazać wszystkiego co chcieliśmy, a uczestnicy nie mieli wyboru tematu. Planujemy takie tematy jak development, gamifikacja, marketing, biznes i inne. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie" - dodaje.

Game Industry Trends 2013 (12-13 września, Stadion Narodowy) to:

  • ponad 40 prelekcji, wykładów i dyskusji;
  • prawie 60 gości reprezentujących cyfrową rozrywkę w różnej postaci;
  • trzy jednocześnie toczące się ścieżki prezentacyjne i specjalne oznaczenia najgorętszych tematów
  • dwa dni wypełnione wiedzą i okazją do nawiązywania kontaktów wśród uczestników i prelegentów.

Rejestracja odbywa się pod adresem: www.git2013.pl.

(materiały prasowe)

Dowiedz się więcej na temat: Game Industry Trends

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje