FreeGalaktus 2017 – rusza III edycja konkursu dla twórców gier indie

​76 gier, uczestnicy z 17 krajów i pula nagród powyżej 40 tysięcy złotych - oto niektóre z osiągnięć drugiej edycji konkursu FreeGalaktus.

Ubiegłoroczna edycja była ogromnym sukcesem i spotkała się z dużym zainteresowaniem mediów i twórców gier. Jury jednogłośnie przyznało I miejsce grze warszawskiego studia Thing Trunk - "Book of Demons". Informacja o konkursie dotarła do setek tysięcy użytkowników social media oraz portali branżowych. Teraz startuje III odsłona międzynarodowego przedsięwzięcia, stworzonego z myślą o twórcach gier niezależnych.

Reklama

FreeGalaktus to konkurs organizowany po raz trzeci przez Galaktus PR, agencję obsługującą klientów z branży technologicznej oraz growej. Założeniem przedsięwzięcia jest wyłonienie najlepszych tytułów spośród propozycji przesłanych przez deweloperów gier z gatunku indie.

W skład jury FreeGalaktus 2017 wchodzą specjaliści związani z branżą gier video i marketingu. Jednym z nich jest Adam Saczko, były redaktor magazynu CD-Action, który obecnie zajmuje stanowisko QA Analyst w CD Project RED, pracując m.in. nad grą karcianą "Gwint". Konstanty Kalicki ma ogromne doświadczenie w produkcji gier. Jako współzałożyciel Thing Trunk, wraz z zespołem i grą "Book of Demons", zwyciężył w zeszłorocznej edycji konkursu FreeGalaktus. Jan Olejnik w swojej pracy w 1C Publishing EU pomaga niezależnym deweloperom gier wprowadzać ich tytuły na rynek. Szeregi komisji konkursowej zasilił również Kamil "CTSG" Popielski, popularny polski youtuber zrzeszony w Poznańskiej Gildii Gier. CTSG zajmuje się m.in. propagowaniem pozytywnego wpływu gier na życie młodych ludzi. Pieczę nad pracami jury i  wyborem najlepszej gry indie będzie sprawował pomysłodawca konkursu FreeGalaktus - Mateusz Szukajt. Właściciel agencji Galaktus PR jest ogromnym pasjonatem gier oraz osobą, która aktywnie wspiera twórców tytułów niezależnych oraz wydarzenia z branży indie.

Główną nagrodą tegorocznej edycji konkursu FreeGalaktus jest kampania PR w Polsce i Europie dla dwóch gier. Zwycięzcy mogą wygrać wsparcie w zakresie prowadzenia profilów Social Media oraz pomoc sprzętową sponsora technologicznego, firmy Lioncast. W konkursie zwyciężą dwie gry: jedną wybierze jury, drugą internauci w głosowaniu online. Zwycięskie zespoły otrzymają gwarancję stanowisk podczas targów: East Games United 2017, Pixel Heaven 2018, Casual Connect 2018 i Reboot Develop 2018 oraz prelekcję na Digital Dragons 2018, gdzie zaprezentują swoje gry szerszej publiczności.

Szczegóły oraz regulamin tegorocznej edycji FreeGalaktus znajdują się na stronie głównej wydarzenia. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy przesłać komplet informacji na temat gry oraz studia poprzez formularz zamieszczony na stronie www.FreeGalaktus.pl.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Indie

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje