Electronic Arts w liczbach

Amerykańska firma prezentuje zaangażowanie graczy w ich produkcje.

Electronic Arts można lubić lub nie, ale nie można powiedzieć, że ich gry nie cieszą się popularnością. Większość wydanych przez nich tytułów zalicza ogromny sukces komercyjny oraz przyciąga do siebie miliony graczy z całego świata.

Reklama

Elektronicy postanowili podsumować osiągnięcia użytkowników na podstawie kilku gier. Statystyki robią wrażenie, ale w przypadku tego wydawcy, nie powinno być to zaskoczeniem:

  • Star Wars: Battlefront - ponad 648 mln minut rozgrywki na planecie Jakku oraz ponad 873 mln zniszczonych pojazdów,
  • FIFA 16 - ponad 90,2 mln meczów rozegranych w trybie FUT Draft oraz ponad 23,7 mld minut rozgrywki,
  • Need for Speed - ponad 279 mln rozegranych zawodów oraz ponad 483 mln minut spędzonych na personalizacji aut,
  • Star Wars: Galaxy of Heroes - ponad 1,2 mld rozegranych bitew oraz ponad 52 mln aktywowanych bohaterów jasnej strony mocy i ponad 18 mln po ciemnej stronie,
  • Madden NFL 16 - ponad 37,6 mln meczów rozegranych w trybie Draft Champions,
  • Need for Speed No Limits - ponad 3,2 mln graczy ukończyło 166 mln w dniach 22-31 grudnia,
  • NHL 16 - ponad 171 mln strzelonych bramek,
  • Madden NFL Mobile - ponad 10.3 mld gier rozegranych,
  • Battlefield 4 i Battlefield Hardline - ponad 8,1 mld minut rozgrywki online,
  • Rory McIlroy PGA Tour - ponad 5,9 mln rund rozegranych w trybie kariery,
  • The Sims 4 - ponad 5,3 mld minut rozgrywki,
  • Star Wars: The Old Republic - Knights of the Fallen Empire - ponad 900 mln minut walki z Wiecznym Imperium oraz ponad 27 mln wyborów jasnej lub ciemnej strony mocy.

Przypominamy również, że od końca stycznia bieżącego roku polscy gracze mogą korzystać z dobrodziejstw usługi Origin Access. Za niecałe piętnaście złotych miesięcznie otrzymujemy dostęp do kilku wybranych tytułów Electronic Arts, a także możliwość przetestowania niektórych gier przed premierą.

Autor: Łukasz Morawski

Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje