Elden Ring miał jedną z najlepszych premier na YouTube Gaming

FromSoftware święci triumfy nie tylko na Steamie i konsolach, ale również na YouTube. Platforma podała ostatnio imponujące wyniki Elden Ring. Gra cieszy się bardzo dużą popularnością.

O Elden Ring będziemy jeszcze mówić nie raz w tym roku. Temat przycichł ostatnio odrobinę, gracze przeszli do innych nowych produkcji i wiele z nich zostawiło za sobą nowe Soulsy. Wszyscy zgodnie stwierdzili jednak, że jest to świetny tytuł, który powróci w rozmowach o tytuł Gry Roku. Walka powinna być zacięta, a Elden Ring będzie jednym z jej faworytów.

Wokół premiery gry dużo wspominało się o statystykach na Steamie. Imponował fakt, że produkcja single player utrzymuje się na szczycie platformy i osiąga wyniki lepsze niż setki innych multiplayerów. YouTube uświadomił właśnie na Twitterze wielu graczom, że Steam był tylko jedną z platform, na której Elden Ring osiągał tak duże sukcesy.

Reklama

Elden Ring przejął YouTube Gaming swoją premierą. W pierwsze 60 dni od debiutu gra zebrała 3,4 miliarda wyświetleń ze wszystkich opublikowanych na jej temat materiałów. Na swojej infografice YouTube dla porównania pokazuje ten sam wynik dla GTA V (1,9 miliarda), Red Dead Redemption 2 (1,4 miliarda) i paru innych, popularnych gier.

Charakter Elden Ring, w przeciwieństwie do RDR2 czy Zelda: Breath of the Wild, dodatkowo pomaga w angażowaniu w grę jak największej liczby twórców. Pojawiają się bowiem nie tylko recenzje gry, pierwsze wrażenia czy podcasty, ale również tysiące poradników do rozwoju postaci i konkretnych bossów. Bardzo rozwinięta jest również społeczność speedrunnerów, która regularnie imponuje swoimi umiejętnościami i publikuje nowe rekordy na YouTube.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: YouTube | Elden Ring
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy