MatchUp Friends już dostępna

​Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafił dziś pierwszy w tym roku tytuł warszawskiego studia Cherrypick Games - MatchUp Friends.

To familijna gra w dobrze znanej formule MEMORY, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata.

MatchUp Friends to pierwszy produkt, w którym zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, pozwalające na niezwykle sprawne łączenie ze sobą graczy z całego świata. Dzięki temu tytuł otrzymał wsparcie i promocję ze strony amerykańskiego giganta.

Od marca MatchUp Friends był testowany w fazie soft-launchu na wybranych przez spółkę rynkach, takich jak Singapur, Hongkong, Nowa Zelandia, Dania, Szwecja, Holandia, Kanada i RPA.

Reklama

Cherrypick Games do końca roku chce wydać kolejne trzy projekty, dedykowane kobietom. Najważniejszym będzie My Beauty Spa: Stars & Stories, bazujący na sprawdzonych założeniach mobilnego hitu spółki - My Hospital. Gra trafi do fazy soft-launchu w III kwartale br. W tym samym okresie spółka przetestuje Project Fame, grę na telefony komórkowe i tablety, w której gracz będzie zarządzał kompleksem luksusowego kurortu, pełnego sklepów, butików i salonów SPA. Ostatnim zapowiedzianym przez spółkę tytułem jest Crime Stories, gra z gatunku visual novel, który zyskuje coraz większą popularność wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Gracze zaangażują się w mroczne śledztwa, przepełnione będą zwrotami akcji, interesującymi lokacjami oraz barwnymi postaciami.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy