Drug Dealer Simulator - wywiad z Michałem "Małolatem"’ Kaplińskim

Michał "Małolat" Kapliński /materiały prasowe

Jeden z najbardziej utalentowanych, znanych i najlepszych polskich raperów - Małolat - po latach spędzonych na hip-hopowej scenie, postanowił wesprzeć swoimi umięjętnościami branżę elektronicznej rozrywki, angażując się w projekt nowej polskiej gry firmy Movie Games Drug Dealer Simulator. O nowych wyzwaniach i nie tylko opowiedział nam przy okazji krótkiej rozmowy. Zapraszamy do wywiadu.

Krzysztof Chałabiś - Jak trafiła do Ciebie propozycja współpracy z twórcami Drug Dealer Simulator?

Michał ,,Małolat’’ Kapliński - Odnowiłem kontakt z moim przyjacielem z podwórka, przez którego poznałem Mateusza Wcześniaka. Jak się okazało, Mateusz znał już moją twórczość muzyczną i zaproponował mi współpracę przy grze Drug Dealer Simulator.

Jak długo zastanawiałeś się nad przyjęciem oferty?

- Propozycje współpracy przy grze przyjąłem już na pierwszym spotkaniu. Moja rola miała opierać się przede wszystkim na działaniach konsultacyjnych oraz wsparciu marketingowym
a także w ramach tzw. wstawek muzycznych, wstawek w formule wywiadów. Dodatkowo mój głos ma być wykorzystany w realizacji ciekawego materiału w formie relacji ze wspólnego rozegrania Drug Dealer Simulator. Mój głos jest moim codziennym narzędziem pracy. Na co dzień jestem muzykiem, działam także promocyjnie przy projektach muzycznych. Natomiast konsultacja przy grze jest dla mnie nowym polem do działania, z czego bardzo się  cieszę - mam przecież okazję sprawdzić się
w czymś zupełnie nowym.

Reklama

Na czym polega Twoja rola jako konsultanta/ jaki jest Twój wpływ na proces powstawania gry?

- Przy tworzeniu Drug Dealer Simulator, miałem wpływ na formę rozgrywki i realizm gry, po to aby efektem finalnym był projekt jak najbardziej autentyczny.

Ile czasu pochłaniają konsultacje?

- Nie pracowałem od samego początku przy tworzeniu projektu Drug Dealer Simulator, jednak średni czas mojego wsparcia konsultacyjnego wyniósł około 3 miesięcy.

Czy możesz zdradzić, na czym opierać będzie się wsparcie marketingowe z Twojej strony?

- Wsparcie marketingowe będzie się opierało na użyczeniu mojego wizerunku oraz głosu do promocji gry. Oprócz tego będę prowadził kampanie promujące grę na moich kanałach social media.

Czy możesz opowiedzieć, co najbardziej zaintrygowało cię w Drug Dealer Simulator?

- Przede wszystkim autentyczność, szczegółowość i niesztampowa fabuła gry DDS.

Czy nie miałeś żadnych wątpliwości, angażując się w projekt, mając pewne doświadczenie z narkotykami?

- Nie miałem żadnych wątpliwości, a to doświadczenie dało mi możliwość wykorzystania mojej wiedzy i wzięcia udziału w ciekawym wirtualnym projekcie, symulującym świat dealera narkotyków.

Czy śledzisz rynek elektronicznej rozrywki/byłeś wcześniej związany ze środowiskiem gamingowym?

- Gram od młodzieńczych lat, na początku na komputerze później na konsolach. Teraz w domu posiadam PS4. Ostatnio przeszedłem grę Wiedźmin "Dziki Gon", cztery lata po premierze.

Czy posiadasz swoje ulubione gry, do których chętnie wracasz w wolnej chwili?

- GTA 5. The Last of Us i wspomniany Wiedźmin. Sądzę, że teraz zapoznam się z większą ilością gier typu symulator.

Jeśli miałbyś wybierać jeden sprzęt PC czy konsola - to na który postawiłbyś i dlaczego?

- Konsola, na PC nie mam miejsca w domu.

Czy kiedykolwiek w swojej karierze artystycznej inspirowałeś się grami?

- Nie przypominam sobie, żebym w swojej twórczości inspirował się grami, natomiast w maju tego roku zostałem zaproszony do stworzenia kawałka promującego grę "Blood & Truth".

Czy jesteś zadowolony ze sprzedaży płyty Transfer, która wyszła kilka miesięcy temu?

- Jestem zadowolony, że album został tak dobrze przyjęty.

Czy w najbliższej przyszłości usłyszymy "Małolata" w nowych produkcjach muzycznych?

- W przyszłym roku będzie rocznica dwóch albumów, które wydałem. Wramach tego na pewno pojawią się moje nowe projekty. Szczegóły będę podawał na bieżąco.

Zbliża się koniec roku - jakie sobie stawiasz cele na przyszły rok?

- Chciałbym mocniej wejść w tworzenie gier, mam nawet pomysł na... grę :). Kolejne cele to te związane oczywiście z  muzyką.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Drug Dealer Simulator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy