DirectX 12 na Xboksie One nie poprawi rozdzielczości

​Podczas tegorocznego Game Developers Conference Microsoft ogłosił DirectX 12. Obiecywano wówczas, że gdy zostanie wprowadzony, znacząco poprawi wygląd gier na Xboksie One.

Jednak, jak twierdzi główny programista silnika trzeciego Wiedźmina, nie oznacza to, że rozdzielczość w przyszłych grach na PS4 i XBO będzie taka sama.

Balazs Torok z CD Projekt RED powiedział: "Panują chyba błędne przekonania dotyczące tego, co i dlaczego zmieni DX12. Większość gier [na XBO] nie może osiągnąć 1080p, bo dodatkowe obciążenie jednostek cieniujących byłoby przesadą. Tym grom DX12 nie pomoże".

Torok uspokaja jednak, że pomimo braku wpływu na rozdzielczość, nowe gry - te już tworzone pod DirectX 12 - prawdopodobnie będą wyglądały lepiej.

Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje