Crystal Dynamics: Zwolnienia w studiu, zmieniono skalę drugiego projektu

Potwierdzony na początku sierpnia sequel nowego Tomb Raidera nie jest jedynym projektem, nad którym pracuje Crystal Dynamics.

O drugim co prawda wiadomo niewiele, ale wygląda na to, że może coś niedobrego się z nim dziać - zmodyfikowano bowiem skalę gry i zwolniono kilka osób. W rozmowie z serwisem CVG przedstawiciel Square Enix ujawnił, że w ubiegłym tygodniu z Crystal Dynamics pożegnało się 12 osób - developerzy wchodzący w skład ekipy pracujący nad drugim projektem.

Zwolnienia są efektem weryfikacji skali gry. Nie wiadomo jednak, co to oznacza - czyżby zmieniono główny jej koncept? Na szczęście ruch ten nie wpłynie na kolejnego Tomb Raidera. Square Enix zapewnia również, że zapewni wsparcie wszystkim zwolnionym pracownikom.

Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata elektronicznej rozrywki? Najważniejsze informacje dnia znajdziesz na naszym nowym profilu w serwisie Facebook. Wystarczy kliknąć - POLUB NAS.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: ​Crystal Dynamics | Tomb Raider
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy