​Crystal Dynamics chce wiedzieć co gracze myślą o Legacy of Kain

Dla tych, którzy czekają na każdy skrawek informacji o serii Legacy of Kain, to może być dość interesujące wydarzenie.

Firma Crystal Dynamics stworzyła ankietę, w której pyta graczy co najchętniej by widzieli w nowej części serii, o ile ta oczywiście miałaby się kiedykolwiek pojawić. Ankieta - którą możecie wypełnić tutaj pyta o preferowane platformy, czy gracze chętniej widzieliby reboot, remake czy kolejną część serii oraz co najbardziej przyciąga ich uwagę w grach o wampirach. Oprócz tego, firma chce wiedzieć jakie gatunki gier gracze widzieli by najchętniej w kontekście kolejnych części.

Reklama

Skąd to nagłe zainteresowanie Crystal Dynamics opiniami graczy o Legacy of Kain? W zeszłym miesiącu firma ogłosiła, że odzyskała kontrolę nad swoją serią, jak również nad prawami autorskimi do serii Tomb Raider. Wszystko to jest efektem sprzedaży wszystkich posiadanych przez Square Enix europejskich studiów - w tym Crystal Dynamics - firmie Embracer. Wygląda na to, że z całego tego zamieszania może wyjść coś bardzo dobrego dla graczy. 

Jeszcze zanim doszło do tej sytuacji, Embracer zapowiadał, że widzi duży potencjał w ewentualnym przejęciu Square Enix, myśląc między innymi o remake’ach klasycznych gier. Jeszcze w maju mówiono o rozpoczęciu procedury wykupu i w zapowiedziach padły wtedy tytuły takich serii jak Tomb Raider, Deus Ex, Thief oraz właśnie Legacy of Kain. W ówcześnie wydanym oświadczeniu, firma Embracer pisała o róznym podejściu do tych IP, w postaci sequeli, remake’ów, remasterów, spin-offów oraz projektów niekoniecznie będących grami.

Legacy of Kain to seria, której pierwsza część pojawiła się w sklepach w 1996 roku, a ostatnia pochodzi z roku 2003. Opowiada ona o dwóch postaciach, wampirach Kainie i Razielu i ich kilkusetletniej wędrówce przez krainę Nosgoth. Seria zebrała przez lata ogromne grono bardzo wiernych fanów, którzy od lat domagają się wydania kolejnej części.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Legacy of Kain
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama