CI Games publikuje najnowsze dane sprzedażowe Sniper Ghost Warrior Contracts 2

​Druga odsłona Sniper Ghost Warrior Contracts od CI Games notuje zdecydowanie lepsze wyniki sprzedaży od poprzedniej części. Po dziesięciu dniach od premiery, sprzedaż sequlea gry na PC oraz dostępnych konsolach jest zdecydowanie lepsza, w porównaniu do poprzedniej części, w analogicznym okresie po premierze.

Z najnowszych danych opublikowanych przez CI Games wynika, że liczba sprzedanych sztuk Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na PC i XBOX X/S, XBOX One oraz Play Station 4 - na wszystkich terytoriach dystrybucji w kanałach cyfrowych,  w ciągu 10 dni od premiery, była o ok. 125 proc. wyższa w porównaniu do SGW Contracts na tych terytoriach w analogicznym okresie po premierze. Wynik ten nie uwzględnia pre-orderów. W raportowany okresie spółka odnotowała także 170 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży najnowszej gry z marki, w porównaniu do wyniku jaki - w takim samym czasie po premierze - uzyskał SGW Contracts. Dane szacunkowe oparte są na raportach sprzedażowych SGW Contracts 2 otrzymanych przez CI Games od globalnych partnerów dystrybucyjnych za okres 10 dni od dnia premiery gry, a w przypadku PlayStation 4 - na terytorium Europy - za okres 3 dni od premiery tytułu. Jeszcze w tym roku najnowsza część snajperskiej serii zadebiutuje na PlayStation 5.

Reklama

Na podstawie danych z wybranych rynków dystrybucji SGW Contracts 2 (Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Wielka Brytania, Australia, kluczowe kraje Unii Europejskiej), Zarząd szacuje, że globalna odsprzedaż gry na nośnikach fizycznych przez sklepy, w okresie 10 dni od dnia premiery SGW Contracts 2, jest niższa o ok. 15 proc. w porównaniu do wyników poprzedniej części w analogicznym okresie po premierze. Zdaniem CI Games to konsekwencja ograniczenia ruchu w sklepach stacjonarnych towarzyszący epidemii COVID-19 oraz mniej intensywny okres handlowy w stosunku do okresu premiery SGW Contracts.

Marża brutto ze sprzedaży poprzedniej gry w serii - Sniper Ghost Warrior Contracts - w okresie od premiery do 31 marca 2021 - składała się ze sprzedaży cyfrowej, wynoszącej ok. 60 proc., oraz sprzedaży na nośnikach fizycznych stanowiącej ok. 40 proc.

SGW Contracts, po niespełna sześciu kwartałach od premiery, odnotowała ok. 69 mln zł przychodów ze sprzedaży, 59 mln zł marży brutto (po odliczeniu kosztu produkcji fizycznych nośników i opłat licencyjnych) oraz ok. 19 mln zł zysku na projekcie.

INTERIA/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy