CDP świętuje swoje pierwsze urodziny! Jakie plany na przyszłość?

Wczoraj odbyła się konferencja z okazji 1. urodzin platformy cyfrowej dystrybucji cdp.pl, podczas której ogłoszone zostało poszerzenie oferty o dwie nowe kategorie - filmy oraz audiobooki, oraz podsumowano pierwszy rok działalności serwisu.

W ciągu pierwszych 12 miesięcy działalności oferta cdp.pl poszerzyła się z 1 kategorii i 36 gier do blisko 3000 tytułów w kategoriach: gry, filmy, e-booki i audiobooki, a liczba wydawców, z którymi serwis współpracuje, przekroczyła już 100 firm z Polski i ze świata. Serwis został odwiedzony ponad 3 miliony razy, użytkownicy ściągnęli ponad 300 TB danych, a każdy z nich na swojej wirtualnej półce posiada średnio 21 tytułów - gier i e-booków.

"Cdp.pl od początku był tworzony jako serwis, w którym użytkownicy będą mogli znaleźć wszelkie multimedia. Równo w pierwszą rocznicę działalności uruchomiliśmy dwie nowe kategorie - filmy i audiobooki - teraz możemy się pochwalić blisko 3 tysiącami produktów, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie" - powiedział Michał Gembicki, dyrektor zarządzający Cdp.pl.

Reklama

"Posiadając wszystkie cztery główne kategorie cyfrowych multimediów możemy zakończyć pierwszy etap budowania serwisu. Wkrótce podamy datę zakończenia fazy beta - dodał Gembicki"

Wprowadzenie kategorii filmów do serwisu to bardzo ważny krok w rozwoju cdp.pl. Filmy działają na zasadzie "download-to-own", czyli kupujesz raz i masz na zawsze. Klienci cdp.pl płacą za film tylko raz i mogą go obejrzeć ile razy chcą i kiedy chcą, gdyż jest on cały czas dostępny w chmurze i na wirtualnej półce.

Dla tych klientów, którzy chcą oglądać filmy bez dostępu do internetu np. w podróży, cdp.pl stworzyło specjalną aplikację - O.P.O.S. "Oglądaj, Pobieraj, Odpalaj, Słuchaj" to bezpłatna aplikacja, dzięki której każdy będzie miał stały dostęp do swojej wirtualnej półki z multimediami, które kupił w serwisie.

Z okazji uruchomienia filmów, jeden z najgłośniejszych polskich tytułów 2013 roku "Układ Zamknięty", będzie dostępny ekskluzywnie, tylko w cdp.pl na dwa tygodnie przed oficjalną premierą DVD i VOD. Film jest już dostępny, można go kupić w promocyjnej cenie 19,99 zł.

To jednak nie wszystko, bo pierwsze urodziny cdp.pl to również okazja do kupienia całej gamy produktów w niskich cenach - od wczoraj uruchomiono nową akcję promocyjną, w której przecenione zostaną zarówno gry, jak i filmy, audiobooki, e-booki i e-komiksy!

Warto zatem śledzić stronę, gdyż codziennie pojawiać się będą nowe tytuły w cenach obniżonych o 60% i więcej. Dodatkowo każdy zakup w serwisie jest gratyfikowany prezentem w postaci gier, filmów, audiobooków i e-booków do wyboru! Wielka urodzinowa promocja będzie trwała aż do niedzieli włącznie.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: cdp.pl | CD Projekt | dystrybucja cyfrowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy