cdp.pl uruchamia platformę e-commerce

​Spółka cdp.pl podczas konferencji, która odbyła się 22 stycznia ujawniła swój nowy projekt internetowy.

Platforma cdp.pl w nowej wersji to już nie tylko dystrybucja cyfrowa, ale także sklep internetowy oferujący klientom możliwość zakupu w wysyłkowej i cyfrowej postaci. Ponad 40 000 produktów w sześciu kategoriach w fizycznej i cyfrowej postaci, a wśród nich znajdziemy: gry, filmy, muzykę, książki, gry planszowe i karciane oraz produkty kolekcjonerskie i hobbystyczne, jak również wybraną ofertę sprzętową.

Reklama

Katalog ponad 40 000 produktów, opcja dostawy kurierem tego samego dnia, nowoczesny interfejs, krótka ścieżka zakupu oraz dogodne płatności - nawet bitcoinami. A przede wszystkim połączenie cyfrowej dystrybucji i wysyłkowej sprzedaży w jednym miejscu, czego ukoronowaniem jest dostępna na start serwisu oferta produktów - Figital.

"Nowe cdp.pl to bardzo ambitny projekt. Zależało nam na stworzeniu czegoś więcej niż kolejnego sklepu dystrybutora z grami, książkami czy muzyką. Mierzymy wysoko, dlatego zaprosiliśmy do współpracy najlepszych specjalistów z Ars Thanea i Divante. Dzięki ich pracy serwis wyróżnia się designem i nowoczesnym zapleczem technicznym. Stawiamy też na wydajną logistykę. Dbamy o każdy szczegół i dlatego można u nas zamawiać towary z dostawą jeszcze tego samego dnia lub odebrać bez ponoszenia żadnych kosztów w dowolnym kiosku Ruchu na terenie całego kraju lub bezpośrednio w paczkomacie inPost. Chcieliśmy sięgnąć po wszystkie nowoczesne rozwiązania, które naszym zdaniem pozwolą z powodzeniem konkurować z największymi projektami e-Commerce na polskim rynku" -  stwierdził Michał Gembicki, CEO cdp.pl.

Nowy sklep internetowy cdp.pl oferuje produkty w 6 kategoriach:

  • GRY (pudełkowe na PC, Mac i konsole, a także cyfrowe na PC i Mac)
  • KSIĄŻKI (fizyczne, e-booki i audiobooki)
  • FILMY (DVD, Blu-Ray, DTO)
  • MUZYKA (CD, DVD, Blu-ray i winyle),
  • SPRZĘT (konsole do gier, akcesoria dla graczy, czytniki e-booków i tablety)
  • HOBBY (gry fabularne, figurkowe, karciane, planszowe i gadżety)

"Debiut nowego cdp.pl w tak dopracowanej i funkcjonalnej formie nie byłby możliwy bez naszych partnerów. Ars Thanea oraz Divante pomogli nam zaprojektować stronę oraz proces zakupu tak, aby był on maksymalnie przyjemny, prosty i zrozumiały, a serwis działał niezawodnie. Cieszy nas także współpraca  z RUCH SA, InPostem i X-Press Couriers, dzięki którym możemy zapewnić szeroką ofertę form dostawy w atrakcyjnych cenach" - powiedział Dariusz Nazim, CCO & Dyrektor e-Commerce.

Platforma e-Commerce cdp.pl startuje 23 stycznia.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: cdp.pl

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje