CD-Action: Fundusze zebrane . Emisja akcji kultowego zakończona w 9 dni!

​W ciągu 9 dni zakończyła się emisja akcji, której przedmiotem była inwestycja w marki CD-Action oraz PC Format istniejące na rynku od ponad 20 lat.

31 sierpnia rozpoczęła się akcja crowdfundingowa na rzecz magazynów CD-Action oraz PC Format, dzięki której każdy mógł zostać współwłaścicielem tych kultowych marek. W tym czasie inwestycję wsparło 2 394 inwestorów, którzy wpłacili łącznie 1 243 535,41 PLN.

Dzięki zebranym środkom możliwa będzie realizacja planów, które zostały jasno określone na stronie emisji - uruchomienie nowoczesnych serwisów WWW i zatrudnienie specjalistów do zarządzania i rozwijania tego obszaru.

Kolejnym celem jest stworzenie kompleksowego studia wideo oraz rekrutacja kreatywnego zespołu, który będzie wsparciem dla redakcji. Ponadto trwają prace nad atrakcyjną ofertą prenumeraty, rozszerzeniem kanałów dystrybucji oraz podniesieniem jakości magazynów do standardów, jakimi cechowały się przed laty.

Reklama

W lipcu bieżącego roku agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła prawa do marek CD-Action oraz PC Format. Dzięki temu ruchowi tytuły zachowają ciągłość wydawniczą, a obie marki rozwiną się w nowych obszarach. W sierpniu rozpoczęła się emisja akcji, która została przygotowana przez Justynę Oracz - Head of communications, Fantasyexpo.

Pierwsze zmiany zostały już wprowadzone - powstał nowy silny zespół redakcyjny CD-Action, na czele którego stanął Dawid Bojarski, a jego zastępcą został Daniel Bartosik. 25 sierpnia ukazał się pierwszy numer magazynu wydany przez GTEM SA, w którym pojawiły się pierwsze zmiany, m.in. w zakresie korekty tekstowej i graficznej oraz jakości papieru i okładki.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: CD-Action
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy