Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Blizzard Entertainment na targach Gamescom 2015

​Blizzard Entertainment zapowiedział swój udział na tegorocznych targach gamescom. Na ponad 500 stanowiskach - w największej strefie w historii obecności spółki na imprezie w Kolonii - zostanie zaprezentowanych więcej gier niż kiedykolwiek.

Największe światowe targi rozrywki interaktywnej odbędą się w kompleksie wystawowym Koelnmesse i potrwają od środy 5 sierpnia do niedzieli 9 sierpnia.

Reklama

Odwiedzający, którzy zajrzą do strefy Blizzarda w hali 7, otrzymają możliwość zapoznania się z najnowszymi wersjami gier Heroes of the Storm, Hearthstone: Heroes of Warcraft, StarCraft II: Legacy of the Void, Overwatch oraz World of Warcraft: Warlords of Draenor. Specjalnie dla gości przygotowane zostaną też atrakcje na żywo na scenie Blizzarda, w tym najbardziej lubiane przez publiczność konkursy taneczne oraz kostiumowe. Ponadto uczestnicy targów będą mogli kupić licencjonowaną odzież i przedmioty kolekcjonerskie w sklepie Blizzarda w hali 5.1.

Hearthstone: strudzeni drogą miłośnicy karcianych zmagań będą mogli odpocząć i rozegrać kilka pojedynków w Hearthstone. Ta karcianka sieciowa wzbogaciła się niedawno o całkiem nową przygodę dla pojednynczego gracza pt. Czarna Góra.

Heroes of the Storm: kultowe postaci reprezentujące dawne i obecne tytuły Blizzarda stawią się licznie w strefie Heroes of the Storm - darmowej grze sieciowej. Uczestnicy targów gamescom 2015 będą mogli przekroczyć próg Nexusa i znaleźć się w epicentrum kosmicznej burzy, gdzie zderzają się uniwersa Blizzarda, a także przejąć kontrolę nad legendarnymi bohaterami i złoczyńcami, m.in.: Thrallem ze świata Warcrafta, Jimem Raynorem ze StarCrafta, Diablo, tytułowym Władcą Grozy, a nawet Zaginionymi Wikingami: Erykiem, Balogiem oraz Olafem.

Overwatch: właśnie na targach gamescom najmłodsze dzieło Blizzarda będzie po raz pierwszy publicznie dostępne dla graczy na Starym Kontynencie! W tej futurystycznej strzelance drużynowej gracze mogą wybierać spośród wielu różnorodnych bohaterów i toczyć dynamiczne potyczki, w których udział biorą dwie drużyny po 6 zawodników. Aby zwyciężyć, sojusznicy muszą współpracować w realizacji celów - takich jak przechwytywanie strategicznie ważnych punktów na mapie lub transport cennego ładunku.

StarCraft II: Legacy of the Void: uczestnicy targów będą mogli zagrać w StarCraft II: Legacy of the Void, znajdujący się obecnie w fazie zamkniętych beta-testów. Trzeci rozdział sagi StarCrafta II osiągnie punkt kulminacyjny w kampanii dla pojedynczego gracza, zaś w trybie wieloosobowym pojawią się nowe funkcje oraz jednostki, w tym tryb Archonta - nowy rodzaj rozgrywki, który umożliwia dwóm graczom połączenie sił i umiejętności, dzięki czemu mogą oni wspólnie zarządzać tą samą armią. Kolejną nowością jest tryb sprzymierzonych dowódców, gdzie dwóch graczy staje do walki ramię w ramię, wcielając się w role legendarnych przywódców z historii StarCrafta.

World of Warcraft: Warlords of Draenor: przyszli poszukiwacze przygód mogą na targach gamescom dołączyć do wielomilionowej rzeszy bohaterów Azeroth, wykonując kilka misji w World of Warcraft: Warlords of Draenor. W dzikim i nieprzyjaznym Draenorze Grommasz Piekłorycz wstąpił na wojenną ścieżkę wraz ze swoją Żelazną Hordą, a losy dwóch światów spoczywają w rękach czempionów Przymierza i Hordy.

Dodatkowe atrakcje: poza możliwością wypróbowania wspomnianych gier na odwiedzających czeka wiele innych atrakcji, między innymi:

  • sesje autografów z udziałem twórców gier Blizzarda przez cały czas trwania targów;
  • program rozrywkowy na żywo na głównej scenie, w tym mecze pokazowe;
  • możliwość zabłyśnięcia w świetle reflektorów dzięki udziałowi w konkursach kostiumowych i tanecznych;
  • quizy, konkursy i wiele więcej.

Szczegółowe informacje na temat obecności Blizzarda na targach gamescom 2015 zostaną ogłoszone na stronach oraz kanałach społecznościowych spółki w miarę zbliżania się terminu imprezy.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Blizzard Entertainment

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje