Assassin's Creed: Duel - bijatyka, której... nie ma

Ubisoft próbował już na wiele sposobów eksploatować markę Assassin’s Creed - oprócz głównych gier z cyklu mieliśmy już platformówki na NDS-a, strategie i karcianki na iOS, serial internetowy, film animowany oraz książki. Okazuje się, że planowano też zrobić... bijatykę.

Benoit Perreault to artysta i projektant interfejsu, który przez siedem lat pracował w Ubisofcie, a obecnie zatrudniony jest w Eidos Montreal. Internauci w jego portfolio na oficjalnej stronie internetowej developera dokonali bardzo ciekawego odkrycia - odnaleźli grafiki koncepcyjne z tajemniczego projektu Assassin’s Creed: Duel.

Szczegółów co prawda brak, ale miała to być... bijatyka, która szykowana była z myślą o usługach Xbox Live Arcade i PlayStation Network. Z obrazków wynika, że w grze mieli pojawić się tacy bohaterowie, jak Altair, Ezio, Desmond, Lucy, medyk oraz templariusze. Najprawdopodobniej w produkcji pojawiłyby się gościnnie postacie z innych znanych tytułów Ubisoftu - Książę Persji, Rayman, Jade, Kórliki oraz Sam Fisher.

Niestety nie wiadomo czy projekt nadal powstaje, ale podejrzewamy, że został zawieszony. Oczywiście może być inaczej - grafiki sugerują jednak, że pracowano nad nim dosyć dawno temu, być może w okresie premiery Assassin’s Creeda II. Na obrazku z ekranem wyboru postaci nie ma bowiem ani starszych wersji Ezia, Connora ani przeciwników z "trójki".

Pytanie tylko czy rzeczywiście chcielibyśmy w coś takiego zagrać?

Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje