Aktualizacja God of War na PC

God of War na PC otrzymał aktualizację pozwalającą obsługiwać najnowszy algorytm upscalingu AMD, FSR 2.0, który poprawia zarówno jakość obrazu, jak i wydajność.

Wersja na komputery PC już w dniu swojej premiery dostępna była w najnowocześniejszej technologii rekonstrukcji obrazu - DLSS firmy Nvidia i FSR 1.0 firmy AMD. Aktualizacja 1.0.12 rozszerza listę opcji skalowania gry, dodając do niej nową i ulepszoną wersję FidelityFX Super Resolution firmy AMD. W porównaniu do FSR 1.0 nowa wersja upscalera zapewnia znacznie lepszą jakość obrazu, która w niektórych sytuacjach może zrównać się z DLSS, ale jest dostępna dla praktycznie wszystkich nowoczesnych procesorów graficznych.

God of War jeszcze bardziej przystępny na PCtach

Wydanie FSR 2.0 dla God of War oznacza, że jest to druga gra na PC, która prezentuje nową i ulepszoną technologię rekonstrukcji obrazu AMD. Pierwszą grą z FSR 2.0 był Deathlooop od Arkane Studios. Wykorzystując tę nową technologię, gracze mogą spodziewać się, że God of War będzie płynnie działał na jeszcze większej ilości komputerów. Wszystko dzięki temu, że gra może teraz renderować w niższej rozdzielczości natywnej, ale nadal uzyskiwać doskonałą jakość obrazu i wydajność dzięki FSR 2.0 technologii skalowania.

Reklama

Ponieważ AMD FSR 2.0, w przeciwieństwie do Nvidia DLSS, nie potrzebuje dedykowanego sprzętu do skalowania opartego na sztucznej inteligencji, będzie działać na praktycznie każdym współczesnym sprzęcie. Jest to szczególnie istotne dla posiadaczy Steam Deck.  Oprócz wsparcia dla FSR 2.0 łatka God of War 1.0.12 wprowadza również poprawkę dla funkcji dostępności Toggle Aim/Block.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: God of War
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy