Activision przekazało 3,7 mln dol. na pomoc weteranom

Activison Blizzard poinformowało o przekazaniu kolejnych dwóch milionów dolarów, zajmującej się pomocą amerykańskim weteranom organizacji non profit Call of Duty Endowment.

To jednak nie wszystko, bowiem wydawnictwo Activision Publishing ujawniło także dane ze sprzedaży limitowanej edycji nieśmiertelników, które rozprowadzane były na terenie całych Stanów Zjednoczonych. W akcji brało udział ponad 12 tysięcy amerykańskich placówek handlowych. Koszt jednego nieśmiertelnika wynosił 5 dolarów. Akcja zakończyła się sporym sukcesem, firmie udało się zarobić na niej 1,7 miliona dolarów. Uzbierane pieniądze także zasiliły rachunek wyżej wymienionej organizacji.

"Jesteśmy zobowiązani pomagać naszym weteranom. Poświęcają swoje życia dla naszego bezpieczeństwa i wolności. Każdy z nich posiada unikalne doświadczenia, umiejętności i możliwości, które powinny zostać odpowiednio docenione i wykorzystane przez pracodawców" - powiedział Bobby Kotick, prezes Activision.

Reklama

Dan Goldenberg, dyrektor organizacji Call of Duty Endowment poinformował, że otrzymaną kwotę (łącznie 3,7 miliona dolarów) przeznaczy w pełni na ogłoszoną ostatnio, nową inicjatywę, która opierać ma się na przyznawaniu dotacji grupom kombatanckim. Pozwolić ma to weteranom rozwijać się i otwierać na nowe miejsca pracy.

Trzeba przyznać, że to bardzo szczytny cel. Jak widać marka Call of Duty to nie tylko coroczne odsłony nowych strzelanek. I chociaż wielu zapalonych graczy nie przepada za tą serią, to na pewno zgodzi się z tym, że tego typu wsparcie ze strony dewelopera ma ogromne znaczenie. Co o tym sądzicie?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Activision Blizzard | bobby kotick
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy