Abbey Games uruchamia kampanię w celu wprowadzenia boga upiorów w grze Godhood

Abbey Games, holenderskie studio mające na swoim koncie gry Reus i Renowned Explorers, rozpoczyna dziś kampanię na Kickstarterze promującą jego najnowszą produkcję z bóstwami w rolach głównych - Godhood.

Co prawda podstawowa wersja jest już finansowana i zgodnie z planem ma ukazać się we wczesnym dostępie w maju 2019 r., ale zespół twórców pragnie z pomocą społeczności graczy nadać rozgrywce więcej głębi. Jeśli studio zdoła osiągnąć cel kampanii i zebrać 50 000 euro do 1 marca, jedną z dodatkowo wprowadzonych funkcji będzie możliwość założenia własnego sekretnego kultu i wcielenia się w starożytnego demona upiorów.

Nowy film kickstarterowy prezentujący zarówno grę, jak i zespół jej twórców można obejrzeć poniżej:

Reklama

Kampania na Kickstarterze oferuje możliwość składania wcześniejszych, promocyjnych zamówień przedpremierowych oraz nagrody takie jak przewidziane wyłącznie dla darczyńców skórki Holy Site (zwykłe i "złe"), dedykacje widoczne w grze, możliwość zaprojektowania rocznicowego bóstwa, a także ścieżkę dźwiękową i cyfrowy artbook.

Godhood oferuje graczom możliwość wcielenia się w nowo narodzone bóstwo, w które w toku eksperymentów formułuje jasne zasady dla swoich wyznawców czczących choćby koty czy składających ofiary z ludzi. Bogowie mogą definiować cnoty i występki i formułować zalecane rytuały. Mimo to dobrze zapowiadający się bogowie wkrótce odkryją, że ich wierni dysponują utrudniającą wszystko wolną wolą, a pełna kontrola nad ich życiem jest niemożliwa. W świecie, w którym liczba wyznawców przekłada się na posiadaną potęgę, a rywalizujący bogowie podkradają sobie wiernych, podtrzymanie ich wiary jest najważniejsze. W tym celu gracze będą wysyłać swoich najlojalniejszych, wzmocnionych rytuałami zwolenników do walki w specjalnych bitwach określanych mianem Sakramentów.

Godhood ma ukazać się we wczesnym dostępie w maju 2019 r.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy