90-latka z Japonii dorabia jako youtuberka

​Hamako Mori /materiały prasowe

​Hamako Mori z Japonii może pochwalić się imponującą liczbą 270 tysięcy subskrybentów w serwisie YouTube. Nie byłoby w tym nic specjalnie dziwnego, gdyby nie fakt, że 90-latka dorabia w ten sposób do emerytury. Kobieta otworzyła swój kanał pięć lat temu, a gra już od niemal czterech dekad - mówi.

Sympatyczna "Babcia Gracz" - jak znana jest wśród swoich fanów - stara się wrzucać cztery filmy tygodniowo. Tematyka jest całkiem szeroka. Mowa nie tylko o ujęciach z rozgrywki, ale także o nieco bardziej młodzieżowej tematyce, jak "unboxingi" nowych konsol. Najwyraźniej trzeba być na czasie.

Pani Mori nie stroni od przeróżnych gatunków, a jedną z jej ulubionych produkcji jest seria Grand Theft Auto - jak sama przyznaje w rozmowie z dziennikarzami. Teraz zdobyła nieco szerszy rozgłos, dzięki pobiciu rekordu Guinnessa w oczywistej kategorii: najstarszy youtuber zajmujący się grami.

Reklama

"Po przeżyciu tylu lat coraz bardziej przekonuję się, że spędzenie tyle czasu na graniu było dobrą decyzją. Cieszę się życiem, jest kolorowe" - zapewnia 90-latka w materiale wideo przygotowanym z okazji wręczenia certyfikatu Guinnessa. Jej najnowsze filmy to między innymi Resident Evil 3 Remake.

"Dzisiaj pogram w Dauntless. Już zaczęłam i zabawa była tak świetna, że nie mogłam przestać. Nie mogę patrzeć na inne gry, tylko na ten jeden... Czasami kładę się spać po 2 w nocy" - zapewnia zapalona graczka, mówiąc o darmowej produkcji opowiadającej o eksterminowaniu potworów.

Jak można się domyślać, przez niemal 4 dekady grania Pani Mori zgromadziła imponującą kolekcję konsol i gier. Jej pierwszym urządzeniem było Cassette Vision od firmy Epoch, wydane w Japonii w lipcu 1981 roku. Sprzęt nigdy nie pojawił się w innych krajach i oferował całe 12 produkcji.

"Granie wyglądało jak świetna zabawa i uznałam, że nie jest uczciwe, że tylko dzieci mogą korzystać" - wspomina kobieta. Życzymy co najmniej kolejnych czterech dekad grania.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy