1993: Produkcja, która czekała 20 lat na wydanie

Ile można czekać na wydanie gotowej już gry? Produkcja autorstwa ekipy niejakiego Kristera Karlssona pokazuje, że długo. I to bardzo.

Pojawi się dopiero w tym roku, choć została stworzona... 20 lat temu. W 1993 roku Krister Karlsson wraz z trzema swoimi kolegami zrobił kosmicznego shootera, który miał trafić na Amigę. Tuż przed premierą zespół się rozpadł, a grę - gotową i mającą niedługo pojawić się w sklepach - zawieszono.

Firma Modesty, której jednym z pracowników jest właśnie Karlsson, postanowiła ostatecznie wydać produkcję. Ukaże się ona pod nowym tytułem 1993, który będzie bardziej adekwatny do całej sytuacji. Developerzy obiecują, że jest to dokładnie taka sama gra, jak 20 lat temu.

Jedyna różnica to wprowadzone w jej silniku niezbędne zmiany, które umożliwią uruchomienie jej na współczesnym pececie wyposażonym w najnowsze Windowsy. 1993 może zostać wydane na Steamie, o ile zbierze wystarczającą ilość głosów w usłudze Greenlight.

W produkcji znajdzie się 12 statków, którymi gracze przemierzą pięć światów. Dojdzie do tego 25 rodzajów uzbrojenia. Premiera? W tym roku. Poniżej znajdziecie zwiastun tej wiekowej gry:

CD Action
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy