Zwycięskie logo

Jakiś czas temu pisaliśmy o otwartym konkursie na logo gry "Football Manager 2005" - zabawę zorganizował producent gry, firma ogłoszonym przez Sports Interactive. Jej celem było wyłonienie najlepszego projektu logo gry. Głosowanie odbywało się na stronie firmy, a na jego wynik mieli wpływ wszyscy internauci zainteresowani tematem.

Zwycięzca został właśnie wyłoniony, a jest nim Stuart Luff z Sheffield, który za projekt logo gry "Football Manager 2005" wzbogacił się o niebagatelną sumę 10 tysięcy funtów. Przypomnijmy, że konkurencja była bardzo silna, gdyż do konkursu zgłosiło się aż 6 tysięcy uczestników.

Reklama



Praca zwycięzcy powędruje teraz do firmy, która zajmie się rozpropagowaniem logo na świecie. Gra z nowym szyldem ukaże się pod koniec bieżącego roku.

Zwycięską pracę możecie zobaczyć w naszej galerii.

Dowiedz się więcej na temat: firma | football | logo

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje