Xbox i pizza

Bardzo ciekawą taktykę marketingową zastosował Microsoft dla promowania swej konsoli w Japonii. Nowa taktyka została spowodowana znacznym spadkiem zainteresowania platformą w tym kraju. Udział Xboxa w rynku japońskim to tylko 0,87%. Jest on wyprzedzany nawet przez produkowaną od dziesięciu lat konsolkę PS. Nietrudno się domyślić, że nie jest to powód do dumy. W związku z powyższym dział marketingu Microsoft Japonia wpadł na bardzo niespotykany pomysł zachęcania ludzi do zakupu konsol.

Reklama



Stworzono Xboxową pizzę... Nie ma tu żadnego dowcipu. W czasie trwania akcji promocyjnej japońska sieć Aoki's Pizza ma sprzedawać specjalne zestawy posiłków sygnowane znakiem Xboxa. Oprócz napojów w zestawie znajdzie się specjalnie przygotowana pizza - podzielona na 4 części charakterystycznym dla Xboxa znakiem "X". Całość będzie pakowana w pudełka w kształcie konsoli. To jeszcze nie koniec. W losowo wybranych zestawach znajdą się kupony pozwalające wylosować całkiem darmowego Xboxa.

Dowiedz się więcej na temat: taktyka | Xbox | Microsoft | pizza

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje