Xbox 2 podbije Japonię

Na zorganizowanej niedawno przez Microsoft konferencji prasowej Peter Moore powiedział, że jego firma jest przekonana, że w przypadku promocji Xboxa 2 nie zostaną powtórzone błędy, jakie przytrafiły się pierwszej wersji konsoli.

Przypomnijmy, że główną bolączką osób odpowiedzialnych za marketing Xboxa jest beznadziejna sprzedaż konsoli na rynku japońskim.

Xbox 2 zostanie przygotowany w taki sposób, aby zadowolić każdego użytkownika mieszkającego w Kraju Kwitnącej Wiśni. System ma być bardziej elastyczny i dostosowany do preferencji japońskich odbiorców.

Podobnie będzie wyglądać sprawa gier, jakie powstaną na nową platformę Microsoftu. W tym wypadku strategia marketingowa będzie kłaść nacisk, by przygotowywać jak najwięcej produkcji charakterystycznych dla tamtego regionu (np. RPG), które mogą spodobać się kupującym w Japonii, kraju opanowanym gromanią.

- Tym razem nie pozostaniemy w tyle za konkurencją - powiedział na zakończenie Peter Moore.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | moore | Peter | peter moore | Microsoft | Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy