Wydawnictwo Play-It łamie zasady?

Play-It zbudował swoją pozycję rynkową dzięki unikalnej strategii "zawsze coś eXtra" - w pudełku, oprócz samego produktu znajdował się zawsze eXtra prezent, tematycznie związany z samym tytułem. Tak przyjęta strategia realizowana była przez Play-It w każdej wydawanej grze, niezależnie od jej ceny. Teraz nadszedł czas na zmiany.



Wydawnictwo Play-It planuje poszerzyć grono odbiorców poprzez zapoczątkowanie nowej serii gier,

z której dwa tytuły znajdą się w sklepach już pod koniec tego tygodnia. Gry z nowej serii - "gra bez pudła", będą starannie wyselekcjonowanymi tytułami, wydawanymi w przeźroczystych, praktycznych pudełkach DVD i z pełnowartościowymi instrukcjami.

Reklama



Kupując "grę bez pudła" zapłacisz za przebojową grę z pełnowartościwą instrukcją... i za nic więcej!

Dalsze szczegóły Wydawnictwo Play-It poda już jutro.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: prezent | wydawnictwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy